Új csomagolást dob piacra a Beiersdorf
A Beiersdorf brandjei, a Hansaplast, az Elastoplast és a Curitas új csomagolásban kaphatóak ezentúl. A változás könnyebb tájékozódást tesz lehetővé a fogyasztóknak.
A Beiersdorf újragondolt csomagolása sokkal egyértelműbb információkat tartalmaz: a fogyasztók könnyebben észrevehetik a polcon a termékeket, a rajtuk lévő betűtípus és vizuális információk egyszerűbbek, a képek jobban kivehetők a dobozokon.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Nem csak a fogyasztók díjazták a Gillette új csomagolását
Többek között ilyen és ehhez hasonló fogyasztói vélemények is vezettek…
Tovább olvasom >Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >Kisebb lábnyom, nagyobb hatás
Az e-kereskedelem térnyerése az elmúlt években alapjaiban formálta át a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >