Új csomagolást dob piacra a Beiersdorf
A Beiersdorf brandjei, a Hansaplast, az Elastoplast és a Curitas új csomagolásban kaphatóak ezentúl. A változás könnyebb tájékozódást tesz lehetővé a fogyasztóknak.

Egyértelműbb, letisztultabb
A Beiersdorf újragondolt csomagolása sokkal egyértelműbb információkat tartalmaz: a fogyasztók könnyebben észrevehetik a polcon a termékeket, a rajtuk lévő betűtípus és vizuális információk egyszerűbbek, a képek jobban kivehetők a dobozokon.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >A dm első alkalommal készített fenntarthatósági jelentést
A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport…
Tovább olvasom >Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján átadtuk az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjakat
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Nemcsak nyári sláger: jegestea egész évben
A jegestea szegmens korábban jellemző szezonális jellege mára komoly átalakuláson…
Tovább olvasom >300 millió euróból bővítette lengyelországi gyártókapacitását a Beiersdorf
A német Beiersdorf 300 millió eurós beruházással bővítette a lengyelországi…
Tovább olvasom >