Új csomagolásban kaphatók a Tihany Válogatás és Karaván márkák termékei
Az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a Tihany Válogatás és Karaván sajtok új csomagolásai. A Pannontej Zrt. népszerű termékeinek újragondolt csomagolásai már megtalálhatók az üzletek polcain.
Ínycsiklandó termékfotókkal újult meg a Tihany Válogatás
A Tihany Válogatás név a hazai sajtfogyasztók számára ma már egyet jelent a camembert sajttal. Ezért is volt fontos a márka számára, hogy a termékek még látványosabban jelenjenek meg az üzletek polcain. A másik kitűzött cél az volt, hogy az egyes termékek színvilága segítse a különböző íz variánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott. A lágy vonalvezetésű új dobozokon a termékfotók is jobban előtérbe kerültek.
„Azúj trendnek megfelelően az idei év termék innovációi – a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs – már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak.” – tájékoztatott Gábor Andrea a Pannontej Zrt. Marketing igazgatója
Tüzes, füstös márkavilág
A Karaván márka esetében talán még radikálisabb a változás. A megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél. Az új csomagolásokon továbbra is az ínycsiklandó füstölt sajt fotók vannak a középpontban, de a háttérben már a bükkfával való füstölés eszközei láthatók. Az eddig is határozott színvilágot még tüzesebbre cserélték, mely jobban illeszkedik a márka megújult arculatához.
„A Karaván csomagolások arculatváltása egyben egy első lépés is egy markánsabb márka kommunikáció irányába. A jövőben az eddiginél határozottabb irányvonal képviselése a célunk, amely még egyértelműbben kommunikálja majd a Karaván márka értékeit a fogyasztók számára.” – tette hozzá Gábor Andrea.
Kapcsolódó cikkeink
Elárasztanak a zacskók: 22 milliárd műanyag csomagolás jöhet divatból 2030-ig
Az online rendelt ruhák ára nemcsak a pénztárcánkat, hanem a…
Tovább olvasom >Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >A brit fogyasztók és a biológiailag lebomló palackok: készek többet fizetni, de ez nem elég
A brit fogyasztók hajlandóak magasabb árat fizetni a biológiailag lebomló…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >