Új csomagolásban kaphatók a Tihany Válogatás és Karaván márkák termékei
Az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a Tihany Válogatás és Karaván sajtok új csomagolásai. A Pannontej Zrt. népszerű termékeinek újragondolt csomagolásai már megtalálhatók az üzletek polcain.
Ínycsiklandó termékfotókkal újult meg a Tihany Válogatás
A Tihany Válogatás név a hazai sajtfogyasztók számára ma már egyet jelent a camembert sajttal. Ezért is volt fontos a márka számára, hogy a termékek még látványosabban jelenjenek meg az üzletek polcain. A másik kitűzött cél az volt, hogy az egyes termékek színvilága segítse a különböző íz variánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott. A lágy vonalvezetésű új dobozokon a termékfotók is jobban előtérbe kerültek.
„Azúj trendnek megfelelően az idei év termék innovációi – a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs – már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak.” – tájékoztatott Gábor Andrea a Pannontej Zrt. Marketing igazgatója
Tüzes, füstös márkavilág
A Karaván márka esetében talán még radikálisabb a változás. A megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél. Az új csomagolásokon továbbra is az ínycsiklandó füstölt sajt fotók vannak a középpontban, de a háttérben már a bükkfával való füstölés eszközei láthatók. Az eddig is határozott színvilágot még tüzesebbre cserélték, mely jobban illeszkedik a márka megújult arculatához.
„A Karaván csomagolások arculatváltása egyben egy első lépés is egy markánsabb márka kommunikáció irányába. A jövőben az eddiginél határozottabb irányvonal képviselése a célunk, amely még egyértelműbben kommunikálja majd a Karaván márka értékeit a fogyasztók számára.” – tette hozzá Gábor Andrea.
Kapcsolódó cikkeink
Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >