Új csomagolásban kaphatók a Tihany Válogatás és Karaván márkák termékei
Az eddigieknél hangsúlyosabban jelennek meg a termékfotók, és az új színvilágnak köszönhetően letisztultabb képet nyújtanak a Tihany Válogatás és Karaván sajtok új csomagolásai. A Pannontej Zrt. népszerű termékeinek újragondolt csomagolásai már megtalálhatók az üzletek polcain.
Ínycsiklandó termékfotókkal újult meg a Tihany Válogatás
A Tihany Válogatás név a hazai sajtfogyasztók számára ma már egyet jelent a camembert sajttal. Ezért is volt fontos a márka számára, hogy a termékek még látványosabban jelenjenek meg az üzletek polcain. A másik kitűzött cél az volt, hogy az egyes termékek színvilága segítse a különböző íz variánsok könnyebb megkülönböztethetőségét. Így mind a 9 termék jellegzetes, de egymással is jól harmonizáló színt kapott. A lágy vonalvezetésű új dobozokon a termékfotók is jobban előtérbe kerültek.
„Azúj trendnek megfelelően az idei év termék innovációi – a Tihany Krémes és Aromás, illetve a Tihany Krémvarázs – már a megújult márkadizájnnal összhangban lévő csomagolást kaptak.” – tájékoztatott Gábor Andrea a Pannontej Zrt. Marketing igazgatója
Tüzes, füstös márkavilág
A Karaván márka esetében talán még radikálisabb a változás. A megújulás során inkább a racionális termékelőnyök kihangsúlyozása kerül előtérbe, ezzel a magas színvonal és minőség asszociációja a cél. Az új csomagolásokon továbbra is az ínycsiklandó füstölt sajt fotók vannak a középpontban, de a háttérben már a bükkfával való füstölés eszközei láthatók. Az eddig is határozott színvilágot még tüzesebbre cserélték, mely jobban illeszkedik a márka megújult arculatához.
„A Karaván csomagolások arculatváltása egyben egy első lépés is egy markánsabb márka kommunikáció irányába. A jövőben az eddiginél határozottabb irányvonal képviselése a célunk, amely még egyértelműbben kommunikálja majd a Karaván márka értékeit a fogyasztók számára.” – tette hozzá Gábor Andrea.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a cél nem a műanyag betiltása, hanem azok biztonságos és fenntartható használatának elősegítése
A cél nem a műanyagok betiltása, hanem azok biztonságos és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >