Új csomagolás és új íz a NaturAqua Emotiontól
A tiszta víz színéhez közelebb álló, kékes-türkiz árnyalatú palackra vált a NaturAqua Emotion márka, és átlátszó, vizes hatású lesz a címke is. Az eddiginél hangsúlyosabban jelenik meg a csomagoláson az anyamárka, hiszen a Natur-Aqua Emotion ízesített vizek is ugyanabból a természetes ásványvízből készülnek, mint a NaturAqua.
A megújult külső mellett egy új ízzel is bővül a kínálat. A lime-menta változat önmagában is frissít, de kiváló limonádé- vagy koktélalap is lehet.
A NaturAqua Emotion ízesített vizek júniustól már az új palackokban kerülnek a boltokba.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz élére
Dunai András több mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG területén,…
Tovább olvasom >Tudjuk, mit iszol idén nyáron
Már tényleg csak párat kell aludnunk, és itt a nyár.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >