Új csomagolás és új íz a NaturAqua Emotiontól
A tiszta víz színéhez közelebb álló, kékes-türkiz árnyalatú palackra vált a NaturAqua Emotion márka, és átlátszó, vizes hatású lesz a címke is. Az eddiginél hangsúlyosabban jelenik meg a csomagoláson az anyamárka, hiszen a Natur-Aqua Emotion ízesített vizek is ugyanabból a természetes ásványvízből készülnek, mint a NaturAqua.
A megújult külső mellett egy új ízzel is bővül a kínálat. A lime-menta változat önmagában is frissít, de kiváló limonádé- vagy koktélalap is lehet.
A NaturAqua Emotion ízesített vizek júniustól már az új palackokban kerülnek a boltokba.
Kapcsolódó cikkeink
Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz élére
Dunai András több mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG területén,…
Tovább olvasom >Tudjuk, mit iszol idén nyáron
Már tényleg csak párat kell aludnunk, és itt a nyár.…
Tovább olvasom >Nálunk is bemutatkoztak a MARTINI új üvegei
A magyarországi Formula 1 futamra időzítve mutatta be a MARTINI…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >