Új csomagolás és új íz a NaturAqua Emotiontól
A tiszta víz színéhez közelebb álló, kékes-türkiz árnyalatú palackra vált a NaturAqua Emotion márka, és átlátszó, vizes hatású lesz a címke is. Az eddiginél hangsúlyosabban jelenik meg a csomagoláson az anyamárka, hiszen a Natur-Aqua Emotion ízesített vizek is ugyanabból a természetes ásványvízből készülnek, mint a NaturAqua.
A megújult külső mellett egy új ízzel is bővül a kínálat. A lime-menta változat önmagában is frissít, de kiváló limonádé- vagy koktélalap is lehet.
A NaturAqua Emotion ízesített vizek júniustól már az új palackokban kerülnek a boltokba.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Új ügyvezető érkezett a Mizse gyártója, a Magyarvíz élére
Dunai András több mint 28 éves tapasztalattal rendelkezik az FMCG területén,…
Tovább olvasom >Tudjuk, mit iszol idén nyáron
Már tényleg csak párat kell aludnunk, és itt a nyár.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >