Új commercial excellence igazgató a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy Balássy Árpád személyében új vezető tölti be a commercial excellence igazgatói pozíciót. Új szerepkörében a szakember feladata lesz az értékesítési terület támogatása mellett a hatékonyság és a profitabilitás növelése, valamint a kategóriaszemlélet előtérbe helyezése, és a sörgyár üzleti célkitűzéseinek támogatása.
Balássy Árpád 2007-ben csatlakozott a Borsodi csapatához, azóta különböző marketinghez köthető pozíciókat töltött be a Molson Coors csoporthoz tartozó sörgyárnál. 2012-től a Borsodi brand márkamenedzsereként fő feladata volt a cégcsoport kulcsmárkájának növekedésének támogatása. Ezalatt az időszak alatt nagy hangsúlyt kaptak az innovációk, illetve középpontba került a sörgyárnak otthont adó régió támogatása, mely később nagymértékben hozzájárult a cég eredményének javulásához. 2015 elejétől Árpád marketingigazgatóként folytatta pályafutását, és a sörgyár marketingtevékenységéért felelős csapatát irányította, ahol a teljes márkaportfolió megfelelő támogatásáért felelt a cég célkitűzéseinek elérése érdekében.
„Büszke vagyok rá, hogy már lassan 10 éve a Borsodi család tagja lehetek, és mostantól egy újabb szerepkörben bővíthetem a tapasztalatomat, és járulhatok hozzá a közös sikerekhez. Továbbra is azon dolgozunk majd, hogy a lehető legsokrétűbb és a piaci igényekhez leginkább igazodó termékportfóliót kínáljuk, mind a partnereink, mind pedig a fogyasztók számára, hogy mi legyünk az első számú választás a hazai piacon” – mondta Balássy Árpád a kinevezése kapcsán.
Balássy Árpád a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán végzett nemzetközi marketing szakon.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >