Új commercial excellence igazgató a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy Balássy Árpád személyében új vezető tölti be a commercial excellence igazgatói pozíciót. Új szerepkörében a szakember feladata lesz az értékesítési terület támogatása mellett a hatékonyság és a profitabilitás növelése, valamint a kategóriaszemlélet előtérbe helyezése, és a sörgyár üzleti célkitűzéseinek támogatása.
Balássy Árpád 2007-ben csatlakozott a Borsodi csapatához, azóta különböző marketinghez köthető pozíciókat töltött be a Molson Coors csoporthoz tartozó sörgyárnál. 2012-től a Borsodi brand márkamenedzsereként fő feladata volt a cégcsoport kulcsmárkájának növekedésének támogatása. Ezalatt az időszak alatt nagy hangsúlyt kaptak az innovációk, illetve középpontba került a sörgyárnak otthont adó régió támogatása, mely később nagymértékben hozzájárult a cég eredményének javulásához. 2015 elejétől Árpád marketingigazgatóként folytatta pályafutását, és a sörgyár marketingtevékenységéért felelős csapatát irányította, ahol a teljes márkaportfolió megfelelő támogatásáért felelt a cég célkitűzéseinek elérése érdekében.
„Büszke vagyok rá, hogy már lassan 10 éve a Borsodi család tagja lehetek, és mostantól egy újabb szerepkörben bővíthetem a tapasztalatomat, és járulhatok hozzá a közös sikerekhez. Továbbra is azon dolgozunk majd, hogy a lehető legsokrétűbb és a piaci igényekhez leginkább igazodó termékportfóliót kínáljuk, mind a partnereink, mind pedig a fogyasztók számára, hogy mi legyünk az első számú választás a hazai piacon” – mondta Balássy Árpád a kinevezése kapcsán.
Balássy Árpád a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán végzett nemzetközi marketing szakon.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >