Új commercial excellence igazgató a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy Balássy Árpád személyében új vezető tölti be a commercial excellence igazgatói pozíciót. Új szerepkörében a szakember feladata lesz az értékesítési terület támogatása mellett a hatékonyság és a profitabilitás növelése, valamint a kategóriaszemlélet előtérbe helyezése, és a sörgyár üzleti célkitűzéseinek támogatása.
Balássy Árpád 2007-ben csatlakozott a Borsodi csapatához, azóta különböző marketinghez köthető pozíciókat töltött be a Molson Coors csoporthoz tartozó sörgyárnál. 2012-től a Borsodi brand márkamenedzsereként fő feladata volt a cégcsoport kulcsmárkájának növekedésének támogatása. Ezalatt az időszak alatt nagy hangsúlyt kaptak az innovációk, illetve középpontba került a sörgyárnak otthont adó régió támogatása, mely később nagymértékben hozzájárult a cég eredményének javulásához. 2015 elejétől Árpád marketingigazgatóként folytatta pályafutását, és a sörgyár marketingtevékenységéért felelős csapatát irányította, ahol a teljes márkaportfolió megfelelő támogatásáért felelt a cég célkitűzéseinek elérése érdekében.
„Büszke vagyok rá, hogy már lassan 10 éve a Borsodi család tagja lehetek, és mostantól egy újabb szerepkörben bővíthetem a tapasztalatomat, és járulhatok hozzá a közös sikerekhez. Továbbra is azon dolgozunk majd, hogy a lehető legsokrétűbb és a piaci igényekhez leginkább igazodó termékportfóliót kínáljuk, mind a partnereink, mind pedig a fogyasztók számára, hogy mi legyünk az első számú választás a hazai piacon” – mondta Balássy Árpád a kinevezése kapcsán.
Balássy Árpád a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán végzett nemzetközi marketing szakon.
Kapcsolódó cikkeink
130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >A Lufthansa az amerikai járatok iránti kereslet csökkenésére számít a harmadik negyedévben
A német Lufthansa légitársaság a nyári fellendülés után a harmadik…
Tovább olvasom >