Új commercial excellence igazgató a Borsodi Sörgyárnál
A Borsodi Sörgyár bejelentette, hogy Balássy Árpád személyében új vezető tölti be a commercial excellence igazgatói pozíciót. Új szerepkörében a szakember feladata lesz az értékesítési terület támogatása mellett a hatékonyság és a profitabilitás növelése, valamint a kategóriaszemlélet előtérbe helyezése, és a sörgyár üzleti célkitűzéseinek támogatása.
Balássy Árpád 2007-ben csatlakozott a Borsodi csapatához, azóta különböző marketinghez köthető pozíciókat töltött be a Molson Coors csoporthoz tartozó sörgyárnál. 2012-től a Borsodi brand márkamenedzsereként fő feladata volt a cégcsoport kulcsmárkájának növekedésének támogatása. Ezalatt az időszak alatt nagy hangsúlyt kaptak az innovációk, illetve középpontba került a sörgyárnak otthont adó régió támogatása, mely később nagymértékben hozzájárult a cég eredményének javulásához. 2015 elejétől Árpád marketingigazgatóként folytatta pályafutását, és a sörgyár marketingtevékenységéért felelős csapatát irányította, ahol a teljes márkaportfolió megfelelő támogatásáért felelt a cég célkitűzéseinek elérése érdekében.
„Büszke vagyok rá, hogy már lassan 10 éve a Borsodi család tagja lehetek, és mostantól egy újabb szerepkörben bővíthetem a tapasztalatomat, és járulhatok hozzá a közös sikerekhez. Továbbra is azon dolgozunk majd, hogy a lehető legsokrétűbb és a piaci igényekhez leginkább igazodó termékportfóliót kínáljuk, mind a partnereink, mind pedig a fogyasztók számára, hogy mi legyünk az első számú választás a hazai piacon” – mondta Balássy Árpád a kinevezése kapcsán.
Balássy Árpád a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán végzett nemzetközi marketing szakon.
Kapcsolódó cikkeink
Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >