Új client group lead a GfK-nál
Dr. Csépe Andrea személyében tapasztalt szakember érkezik a GfK Healthcare szektorába.
A GfK egészségügyi kutatásait végző Healthcare szektorhoz július közepén új client group lead érkezett. A vezető 1998 óta tölt be különböző pozíciókat a gyógyszeriparban, illetve dolgozik gyógyszeripari tanácsadóként.
2013 júliusától Csépe Andrea vezeti a GfK Healthcare szektort Client Group Lead pozícióban.
Andrea közgazdászként diplomázott. Külkereskedelmi, bankmarketing és FMCG marketing területen szerzett tapasztalatait kamatoztatva 1998 óta dolgozik a gyógyszeriparban különböző pozíciókban, illetve tanácsadóként. Kiemelt szakterülete a DTC (Direct-To-Consumer) betegkommunikáció, amely témában doktori disszertációját summa cum laude minősítéssel védte 2007-ben. Az Innovatív Gyógyszergyártók Szövetségénél többek között a hazai egészségügy kiemelt témáit érintő és a döntéshozók véleménytérképét feltáró „Magyar egészségÜGY” koncepció kidolgozója, projektvezetője. A Terápiás Együttműködésért az Egészségügyben (TEREK) Közhasznú Egyesület alelnöke, és egyik szerzője a „Terápiás együttműködések rendszere” című fehér könyvnek.
Andrea 2008 óta a Budapesti Üzleti és Kommunikációs Főiskola docense.
Fő feladatai a GfK-ban client group leadként a Healthcare üzletág stratégiai terveivel összhangban a hozzá tartozó ügyfélcsoport értékesítési stratégiájának meghatározása és megvalósítása, az ügyfélcsoportban dolgozó csapat irányítása, a működőképes ügyfélcsoport-szervezet fenntartása, az ügyfélcsoporthoz tartozó ügyfélportfólió gondozása, megtartása és fejlesztése, az ügyfélcsoport bevételeinek növelése.
A GfK Csoport új stratégiájának meghirdetésével elkezdődött egy új, integrált globális szervezet kialakítása, amelyben Dr. Lantos Zoltán, a terület ügyfélkapcsolati igazgatója is szerepet kapott. Zoltán 2013. április 1-től globális pozícióban (Product Manager for Health and Consumer Health, Brand and Customer Experience) folytatja pályafutását a GfK-nál.
Feladata, hogy mind a hagyományos gyógyszeripari és egészségügyi területen, mind az egészségügyi fogyasztási cikkek piacán felépítse és képviselje a GfK új megközelítését, amely a piackutató vállalat márkázással, kommunikációval, ügyfél-elégedettséggel és lojalitással kapcsolatos kutatásait innovatív közös platformon jeleníti meg ügyfelei felé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >