Új célokért a bevált módszerekkel
Szabó Andrea tölti be 2007 áprilisától a Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját. Szabó Andrea 12 éve dolgozik marketingterületen, FMCG-vállalatoknál. Pályafutását a Dr. Oetkernél kezdte, termékmenedzserként. Három évvel később csatlakozott a Sara Lee Háztartási és Testápoló Divíziójához, ahol majdnem 7 évet töltött el. Itt vezetett először marketingosztályt. 2004-ben a Pepsicónál folytatta pályafutását, ahol a Lay’s és Cheetos márkákért felelt.
– A Pepsico International egy amerikai típusú mátrix szervezet volt, ami rengeteg nemzetközi egyeztetést kívánt meg minden egyes projekt előtt, ez nagyon lelassította a döntéshozatalt – emlékszik vissza Szabó Andrea. – A Tchibo viszont nem pénzügyi befektetők által befolyásolt tőzsdei cég, ami azt eredményezi, hogy nagyobb figyelmet szentelnek a hosszú távú, kiszámítható növekedésnek. Ez lehetővé teszi a következetes stratégiai marketingmunkát.
A marketingigazgató szeretne egy olyan középtávú stratégiát kidolgozni, amely lehetővé teszi a Tchibo-házhoz tartozó márkák – Tchibo, Eduscho és Wiener Extra – pozíciójának megerősödését úgy, hogy a nemzetközi irányelveket és szinergiákat is maximálisan kihasználják. Ehhez törekszik alkalmazni azokat a módszereket és rendszereket, amelyek beváltak az előző munkahelyein. A trade marketing tevékenységet különösképpen erősíteni kívánja, árulta el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >