Új célokért a bevált módszerekkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 05. 30. 08:00

Szabó Andrea tölti be 2007 áprilisától a Tchibo Budapest Kft. marketingigazgatói posztját. Szabó Andrea 12 éve dolgozik marketingterületen, FMCG-vállalatoknál. Pályafutását a Dr. Oetkernél kezdte, termékmenedzserként. Három évvel később csatlakozott a Sara Lee Háztartási és Testápoló Divíziójához, ahol majdnem 7 évet töltött el. Itt vezetett először marketingosztályt. 2004-ben a Pepsicónál folytatta pályafutását, ahol a Lay’s és Cheetos márkákért felelt.
– A Pepsico International egy amerikai típusú mátrix szervezet volt, ami rengeteg nemzetközi egyeztetést kívánt meg minden egyes projekt előtt, ez nagyon lelassította a döntéshozatalt – emlékszik vissza Szabó Andrea. – A Tchibo viszont nem pénzügyi befektetők által befolyásolt tőzsdei cég, ami azt eredményezi, hogy nagyobb figyelmet szentelnek a hosszú távú, kiszámítható növekedésnek. Ez lehetővé teszi a következetes stratégiai marketingmunkát.
A marketingigazgató szeretne egy olyan középtávú stratégiát kidolgozni, amely lehetővé teszi a Tchibo-házhoz tartozó márkák – Tchibo, Eduscho és Wiener Extra – pozíciójának megerősödését úgy, hogy a nemzetközi irányelveket és szinergiákat is maximálisan kihasználják. Ehhez törekszik alkalmazni azokat a módszereket és rendszereket, amelyek beváltak az előző munkahelyein. A trade marketing tevékenységet különösképpen erősíteni kívánja, árulta el.

Kapcsolódó cikkeink