Új cégben a Nosalty értékesítése, tovább bővül a cég vezetése
Május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit. Az értékesítési tevékenységet – továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával – 5 fős csapat viszi az újonnan alakult cégben. A professzionális sales csapat munkájának köszönhetően a Nosalty 2015 óta nyereséges, a tavalyi évben a bevétel közel 30%-kal nőtt.
A sales tevékenységet érintő változásokkal egyidejűleg 2017 áprilisától bővült a Nosalty Zrt. vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a folyamatosan bővülő szerkesztett tartalomért, mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése. //
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Kevesebbre nem telik!
Az ünnepi sütemények és édességek, meg persze hozzávalóik forgalma időben…
Tovább olvasom >Így készül a FoodTruck Show-nyertes mangalica burger
A X. Food Truck Show a magyaros ételek bűvöletében jött…
Tovább olvasom >A print média hatékonyságának mérése egy integrált médiatervben
A Print Power kutatása azt a véleményt támasztja alá, amely szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >