Új cégben a Nosalty értékesítése, tovább bővül a cég vezetése
Május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit. Az értékesítési tevékenységet – továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával – 5 fős csapat viszi az újonnan alakult cégben. A professzionális sales csapat munkájának köszönhetően a Nosalty 2015 óta nyereséges, a tavalyi évben a bevétel közel 30%-kal nőtt.
A sales tevékenységet érintő változásokkal egyidejűleg 2017 áprilisától bővült a Nosalty Zrt. vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a folyamatosan bővülő szerkesztett tartalomért, mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése. //
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Kevesebbre nem telik!
Az ünnepi sütemények és édességek, meg persze hozzávalóik forgalma időben…
Tovább olvasom >Így készül a FoodTruck Show-nyertes mangalica burger
A X. Food Truck Show a magyaros ételek bűvöletében jött…
Tovább olvasom >A print média hatékonyságának mérése egy integrált médiatervben
A Print Power kutatása azt a véleményt támasztja alá, amely szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >