Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje, gyümölcsléi és shotjai terén.

Egyértelműbb információk a csomagoláson
A növényi alapú ital-kategória gyorsan növekedett az elmúlt időszakban. Az Egyesült Királyságban minden negyedik fogyasztó vegán étrendet követ.
A kezdeményezés célja az, hogy fejlessze a brand „identitását” és a csomagolást, amelyen sokkal látványosabban fel vannak tüntetve az összetevők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Sokat tehetne Edinburgh és Stockholm a károsanyag-kibocsátás mérsékléséért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jövőre végre beindulhat a magyar gazdaság növekedése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nem változott az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Fitch javította idei globális GDP-növekedési előrejelzését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >