Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje, gyümölcsléi és shotjai terén.

Egyértelműbb információk a csomagoláson
A növényi alapú ital-kategória gyorsan növekedett az elmúlt időszakban. Az Egyesült Királyságban minden negyedik fogyasztó vegán étrendet követ.
A kezdeményezés célja az, hogy fejlessze a brand „identitását” és a csomagolást, amelyen sokkal látványosabban fel vannak tüntetve az összetevők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Sokat tehetne Edinburgh és Stockholm a károsanyag-kibocsátás mérsékléséért
Dr. Joseph Poore élelmiszer-fenntarthatósági szakértő kimutatása szerint, ha Edinburgh és Stockholm…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította…
Tovább olvasom >A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >