Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje, gyümölcsléi és shotjai terén.
A növényi alapú ital-kategória gyorsan növekedett az elmúlt időszakban. Az Egyesült Királyságban minden negyedik fogyasztó vegán étrendet követ.
A kezdeményezés célja az, hogy fejlessze a brand „identitását” és a csomagolást, amelyen sokkal látványosabban fel vannak tüntetve az összetevők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Sokat tehetne Edinburgh és Stockholm a károsanyag-kibocsátás mérsékléséért
Dr. Joseph Poore élelmiszer-fenntarthatósági szakértő kimutatása szerint, ha Edinburgh és Stockholm…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította…
Tovább olvasom >A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >