Új brand a Plenishtől a növényi alapú italok terén
A brit Planish új brandinget vezetett be növény alapú teje, gyümölcsléi és shotjai terén.

Egyértelműbb információk a csomagoláson
A növényi alapú ital-kategória gyorsan növekedett az elmúlt időszakban. Az Egyesült Királyságban minden negyedik fogyasztó vegán étrendet követ.
A kezdeményezés célja az, hogy fejlessze a brand „identitását” és a csomagolást, amelyen sokkal látványosabban fel vannak tüntetve az összetevők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Sokat tehetne Edinburgh és Stockholm a károsanyag-kibocsátás mérsékléséért
Dr. Joseph Poore élelmiszer-fenntarthatósági szakértő kimutatása szerint, ha Edinburgh és Stockholm…
Tovább olvasom >Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította…
Tovább olvasom >A fogyasztók olyan brandeket keresnek, amelyek reagálnak igényeikre
A fogyasztók 80%-a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan brandeknél, amelyek arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >