Új bőrápoló termékek az Auchan saját márkája alatt
Cosmia márkája alatt új bőrápoló termékeket vezet be az Auchan Retail. A Cosmia, reagálva arra a felmérésre, miszerint a francia nők 54%-ának fenntartásai vannak a kozmetikai termékekkel és receptúráikkal szemben, természetes és átlátható módon előállított termékeket kínál. Az új termékek műanyag nélküli, fenntartható forrásból származó és 100%-ban újrahasznosítható kartoncsomagolásban kerülnek az üzletek polcaira.
A bőrápolók között van dermatológiailag tesztelt sminkeltávolító kétfázisú micellás vízzel, valamint ajakbalzsam háromféle változatban.
Kapcsolódó cikkeink
Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >