Új bőrápoló termékek az Auchan saját márkája alatt
Cosmia márkája alatt új bőrápoló termékeket vezet be az Auchan Retail. A Cosmia, reagálva arra a felmérésre, miszerint a francia nők 54%-ának fenntartásai vannak a kozmetikai termékekkel és receptúráikkal szemben, természetes és átlátható módon előállított termékeket kínál. Az új termékek műanyag nélküli, fenntartható forrásból származó és 100%-ban újrahasznosítható kartoncsomagolásban kerülnek az üzletek polcaira.
A bőrápolók között van dermatológiailag tesztelt sminkeltávolító kétfázisú micellás vízzel, valamint ajakbalzsam háromféle változatban.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >