Új boltformátumot jelentett be a Coop Svédország
A Coop Svédország X:-tra nevű új üzletformátumából a kiskereskedő 2022 végéig 70-et szeretne nyitni. A boltok legfontosabb jellemzője a minél kedvezőbb áron kínált termékek.
Az új formátumot hat különböző helyszínen tesztelik Svédországban.
Az X:-tra meghatározott termékválasztékkal és saját kommunikációval rendelkezik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly”…
Tovább olvasom >35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >