Új boltformátumot jelentett be a Coop Svédország
A Coop Svédország X:-tra nevű új üzletformátumából a kiskereskedő 2022 végéig 70-et szeretne nyitni. A boltok legfontosabb jellemzője a minél kedvezőbb áron kínált termékek.

Jó árak, nagy választék
Az új formátumot hat különböző helyszínen tesztelik Svédországban.
Az X:-tra meghatározott termékválasztékkal és saját kommunikációval rendelkezik.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a saját márkák Svédországban – 11,6%-os növekedés egy év alatt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lefelezi az élelmiszerek áfáját a svéd kormány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
