Új boltformátum a Sainsbury’s-től
Két új üzletet nyitott a Sainsbury’s: a boltok ún. Neighbourhood Hub formátumúak.
Az új boltok célja, hogy a közösségi kisboltok érzetét keltsék.
A cég a következő három évben összesen 18 ilyen boltot kíván megnyitni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Komoly leépítésekre készül a brit Sainsbury’s
A brit Sainsbury’s élelmiszerlánc jelentős leépítést hajt végre az Egyesült…
Tovább olvasom >AI-képes tárolókba zárja az értékes alkoholtermékeket a Sainsbury’s
AI-képes szekrényekbe zárta az alkoholtermékeket a Sainsbury’s néhány üzletében, így…
Tovább olvasom >Szintet lép a brit Sainsbury’s
A kiskereskedő új hároméves stratégiájával a piaci részesedés, a vásárlói…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >