Új boltformátum a Sainsbury’s-től
Két új üzletet nyitott a Sainsbury’s: a boltok ún. Neighbourhood Hub formátumúak.

A hipermarketek helyett kedves, családi boltoké a jövő?
Az új boltok célja, hogy a közösségi kisboltok érzetét keltsék.
A cég a következő három évben összesen 18 ilyen boltot kíván megnyitni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Gyopáros Alpár: az 5000 fős lélekszám alatti településeken működő boltok pályázhatnak működési támogatásra
Az 5000 fős lélekszám alatti településeken működő élelmiszerüzletek és/vagy hentesüzletek…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >