Új boltformátum a Sainsbury’s-től
Két új üzletet nyitott a Sainsbury’s: a boltok ún. Neighbourhood Hub formátumúak.
Az új boltok célja, hogy a közösségi kisboltok érzetét keltsék.
A cég a következő három évben összesen 18 ilyen boltot kíván megnyitni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >A közelségre és fenntarthatóságra fókuszáló új üzleti modellt vezet be a Crai
Az olasz Crai élelmiszer-kiskereskedelmi lánc új üzleti modellt vezetett be,…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >