Új boltformátum a Sainsbury’s-től
Két új üzletet nyitott a Sainsbury’s: a boltok ún. Neighbourhood Hub formátumúak.

A hipermarketek helyett kedves, családi boltoké a jövő?
Az új boltok célja, hogy a közösségi kisboltok érzetét keltsék.
A cég a következő három évben összesen 18 ilyen boltot kíván megnyitni.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >