Új beszállító-partneri programot indított a Danone
A vállalat elmondása szerint „meg akarja ragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A Danone Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól, és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén.
A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Azzal, hogy segít „a jelentős potenciállal bíró, feltörekvő márkák, koncepciók, illetve képességek piacra juttatásában”, a Danone Manifesto Ventures, a cég vállalati kockázati részlege is bekapcsolódik a programba.
A francia óriáscég startupokkal és tudományos intézményekkel is szeretne együttműködni.
A Danone elmondta, hogy a „növekedési potenciál felszabadítását célzó” „Partner a növekedésben” program négy „egymással összefüggő stratégiai pillérre” támaszkodik.
Az egyik lehetőséget a Danone a feltörekvő tudományban és technológiában látja – az összetevők, a mezőgazdaság, a folyamatok és a csomagolás terén történő „áttörések” felfedezésében.
A program a technológia és a legjobb gyakorlatoknak a hatékonyság javítása, a hulladékmennyiség csökkentése és a logisztika optimalizálása érdekében történő felhasználását is vizsgálja.
Kapcsolódó cikkeink
Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >