Új beszállító-partneri programot indított a Danone
A vállalat elmondása szerint „meg akarja ragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A Danone Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól, és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén.
A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Azzal, hogy segít „a jelentős potenciállal bíró, feltörekvő márkák, koncepciók, illetve képességek piacra juttatásában”, a Danone Manifesto Ventures, a cég vállalati kockázati részlege is bekapcsolódik a programba.
A francia óriáscég startupokkal és tudományos intézményekkel is szeretne együttműködni.
A Danone elmondta, hogy a „növekedési potenciál felszabadítását célzó” „Partner a növekedésben” program négy „egymással összefüggő stratégiai pillérre” támaszkodik.
Az egyik lehetőséget a Danone a feltörekvő tudományban és technológiában látja – az összetevők, a mezőgazdaság, a folyamatok és a csomagolás terén történő „áttörések” felfedezésében.
A program a technológia és a legjobb gyakorlatoknak a hatékonyság javítása, a hulladékmennyiség csökkentése és a logisztika optimalizálása érdekében történő felhasználását is vizsgálja.
Kapcsolódó cikkeink
Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >MTÜ: csaknem 800 ezren vettek részt a Szent István napi ünnepségeken Budapesten
A mobilcella adatok alapján több mint 798 ezer mobiltelefonnal érkező…
Tovább olvasom >