Új beszállító-partneri programot indított a Danone
A vállalat elmondása szerint „meg akarja ragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A Danone Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól, és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén.
A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Azzal, hogy segít „a jelentős potenciállal bíró, feltörekvő márkák, koncepciók, illetve képességek piacra juttatásában”, a Danone Manifesto Ventures, a cég vállalati kockázati részlege is bekapcsolódik a programba.
A francia óriáscég startupokkal és tudományos intézményekkel is szeretne együttműködni.
A Danone elmondta, hogy a „növekedési potenciál felszabadítását célzó” „Partner a növekedésben” program négy „egymással összefüggő stratégiai pillérre” támaszkodik.
Az egyik lehetőséget a Danone a feltörekvő tudományban és technológiában látja – az összetevők, a mezőgazdaság, a folyamatok és a csomagolás terén történő „áttörések” felfedezésében.
A program a technológia és a legjobb gyakorlatoknak a hatékonyság javítása, a hulladékmennyiség csökkentése és a logisztika optimalizálása érdekében történő felhasználását is vizsgálja.
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A Maerskkel társulva csökkenti a tengeri szállítási kibocsátását a Danone
Együttműködésbe kezdett a Danone a Maerskkel a tengeri logisztikai kibocsátások…
Tovább olvasom >A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >