Új Besties: a Coca-Cola® és az OREO® a barátságot ünnepli közös, limitált kiadású üdítőjével
„Besties”, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a Coca-Cola® és az OREO® új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta. A limitált kiadású Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar, amely a Coca-Cola Creations® portfólió legújabb terméke, és az ehhez kapcsolódó digitális élmények tökéletes példái annak, hogyan hozzák ki egymásból a legjobbat az örök barátok.
A barátság ünneplése soha nem volt ennyire időszerű – erre egyre több márka kapcsolódik rá, bemutatva, hogy mit is jelentenek egymás számára az örök barátok. A Besties gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, ezáltal még jobbá teszik egymást. Az OREO® és a Coca-Cola® márkák játékos kapcsolódásából most egy olyan termék született, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy limitált ideig egy ikonikus páros által kínált élménnyel gazdagodhassanak akár régi, akár újonnan szerzett legjobb barátaikkal.
Az OREO® jellegzetes kekszlenyomatai és az egymásra helyezett Coca-Cola® üvegek díszítik majd a limitált kiadású Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar elegáns csomagolását, amelynek ízvilágát a két legendás márka ízjegyei ihlették. A korlátozott ideig elérhető új termék szeptember 9-én kerül a polcokra a magyar szupermarketekben és kisboltokban.
A kampány során a két márka olyan egyedi élményeket kínál majd, amelyek az örök barátok, a Besties különleges kapcsolatát ünneplik.
Így többek között a márkák a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is együttműködnek, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat. A Bestie Mode-ot a felhasználók a Coca-Cola® és az OREO® márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetik el. A Spotify fiókhoz való csatlakozás után a rajongók kérdéseket kapnak, ami alapján összehasonlíthatják zenei ízlésüket legjobb barátjukéval. Ezt követően a Spotify egy zenei lejátszási listát generál, amelyet a barátok közösen élvezhetnek. Az online platform promócióján keresztül a barátoknak szóló szolgáltatást a Spotify Free felhasználók is elérhetik.
„Az OREO játékosságának és a Coca-Cola Real Magic élményének párosítása váratlan, ugyanakkor kézenfekvő, hiszen a márkáink sok szempontból hasonlítanak. Mivel ez az együttműködés mindkét márka számára egyedülálló, izgatottan várjuk, hogy a legjobb barátok a világon mindenütt együtt ünnepeljék velünk az új termékeket, az ezekhez kapcsolódó nagyszerű élményeket és a váratlan kapcsolódási pillanatokat”
– mondta Oana Vlad, a Coca-Cola Company globális márkastratégiai alelnöke.
„Az OREO-nál arra törekszünk, hogy új módszereket találjunk a fogyasztói élmények emelésére, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a mércét. Az OREO és a Coca-Cola között kialakult legjobb baráti kötelék játékos módon egyesíti rajongótáborainkat, és ünnepli a kapcsolatok és az együttlét erejét. Alig várjuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók nyitottan fogadják majd a két klasszikus különleges kapcsolódását”
– mondta Eugenia Zalis, a Mondelez International OREO-ért felelős globális marketing- és márkavezetője.
Az új technológiák felhasználásával, márkákkal, művészekkel és tervezőkkel való együttműködés révén, valamint digitális és fizikai világokban létrehozott élményekkel a Coca-Cola® Creations továbbra is új kreatív kifejezési formákat és kulturális kapcsolódásokat teremt az ikonikus Coca-Cola® márka számára, lehetővé téve, hogy a rajongók megtapasztalják a Coca-Cola® Real Magic élményvilágát.
Az OREO® márka büszke arra, hogy olyan innovatív termékeket alkot, amelyek magukkal ragadják a fogyasztókat. Izgalmas együttműködések és új technológiák kihasználása révén az OREO® márka célja, hogy továbbra is rajongói igényekre reagáló élményeket kínáljon.
További információkért a Coca-Cola® Creations-ről látogasson el a www.coca-cola.com/creations oldalra, az OREO® márkatermékekről pedig a www.OREO.com oldalra.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Selena Gomez Oreo kekszeket dob piacra a Mondelēz
A Mondelēz International bejelentette, hogy júniusban limitált kiadású Selena Gomez…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >