Új Besties: a Coca-Cola® és az OREO® a barátságot ünnepli közös, limitált kiadású üdítőjével

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 08. 23. 11:38

„Besties”, azaz örök barátok – a két ikonikus márka, a Coca-Cola® és az OREO® új, közös üdítőitalát a barátság inspirálta. A limitált kiadású Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar, amely a Coca-Cola Creations® portfólió legújabb terméke, és az ehhez kapcsolódó digitális élmények tökéletes példái annak, hogyan hozzák ki egymásból a legjobbat az örök barátok.

A barátság ünneplése soha nem volt ennyire időszerű – erre egyre több márka kapcsolódik rá, bemutatva, hogy mit is jelentenek egymás számára az örök barátok. A Besties gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, ezáltal még jobbá teszik egymást. Az OREO® és a Coca-Cola® márkák játékos kapcsolódásából most egy olyan termék született, amely lehetővé teszi a rajongók számára, hogy limitált ideig egy ikonikus páros által kínált élménnyel gazdagodhassanak akár régi, akár újonnan szerzett legjobb barátaikkal.

Az OREO® jellegzetes kekszlenyomatai és az egymásra helyezett Coca-Cola® üvegek díszítik majd a limitált kiadású Coca-Cola® OREO™ Zero Sugar elegáns csomagolását, amelynek ízvilágát a két legendás márka ízjegyei ihlették. A korlátozott ideig elérhető új termék szeptember 9-én kerül a polcokra a magyar szupermarketekben és kisboltokban.

A kampány során a két márka olyan egyedi élményeket kínál majd, amelyek az örök barátok, a Besties különleges kapcsolatát ünneplik.

Így többek között a márkák a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is együttműködnek, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat. A Bestie Mode-ot a felhasználók a Coca-Cola® és az OREO® márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetik el. A Spotify fiókhoz való csatlakozás után a rajongók kérdéseket kapnak, ami alapján összehasonlíthatják zenei ízlésüket legjobb barátjukéval. Ezt követően a Spotify egy zenei lejátszási listát generál, amelyet a barátok közösen élvezhetnek. Az online platform promócióján keresztül a barátoknak szóló szolgáltatást a Spotify Free felhasználók is elérhetik.

„Az OREO játékosságának és a Coca-Cola Real Magic élményének párosítása váratlan, ugyanakkor kézenfekvő, hiszen a márkáink sok szempontból hasonlítanak. Mivel ez az együttműködés mindkét márka számára egyedülálló, izgatottan várjuk, hogy a legjobb barátok a világon mindenütt együtt ünnepeljék velünk az új termékeket, az ezekhez kapcsolódó nagyszerű élményeket és a váratlan kapcsolódási pillanatokat”

– mondta Oana Vlad, a Coca-Cola Company globális márkastratégiai alelnöke.

„Az OREO-nál arra törekszünk, hogy új módszereket találjunk a fogyasztói élmények emelésére, és ezzel az együttműködéssel valóban magasra tettük a mércét. Az OREO és a Coca-Cola között kialakult legjobb baráti kötelék játékos módon egyesíti rajongótáborainkat, és ünnepli a kapcsolatok és az együttlét erejét. Alig várjuk a kampányra adott reakciókat, és reméljük, hogy a rajongók nyitottan fogadják majd a két klasszikus különleges kapcsolódását”

– mondta Eugenia Zalis, a Mondelez International OREO-ért felelős globális marketing- és márkavezetője.

Az új technológiák felhasználásával, márkákkal, művészekkel és tervezőkkel való együttműködés révén, valamint digitális és fizikai világokban létrehozott élményekkel a Coca-Cola® Creations továbbra is új kreatív kifejezési formákat és kulturális kapcsolódásokat teremt az ikonikus Coca-Cola® márka számára, lehetővé téve, hogy a rajongók megtapasztalják a Coca-Cola® Real Magic élményvilágát.

Az OREO® márka büszke arra, hogy olyan innovatív termékeket alkot, amelyek magukkal ragadják a fogyasztókat. Izgalmas együttműködések és új technológiák kihasználása révén az OREO® márka célja, hogy továbbra is rajongói igényekre reagáló élményeket kínáljon.

További információkért a Coca-Cola® Creations-ről látogasson el a www.coca-cola.com/creations oldalra, az OREO® márkatermékekről pedig a www.OREO.com oldalra.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink