Új belépő a CD
A magyar szépségápolási piacon is megjelenik a német söriparban ismert tisztasági törvény mintáját követő újszerű koncepciójával a CD, a nagy múltú német kozmetikai márka. A hazánkban most bevezetett CD Reinheitsgebot jelölés garantálja a fogyasztók számára, hogy a termékek nem tartalmaznak parabént, szilikont, ásványi olajat, mesterséges színezéket, illetve állati összetevőt. A külön jelzéssel ellátott CD dezodorokban előbbiek mellett alumíniumsó sem található.
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző – borostyánsárga színű, friss illatú – szappan bemutatásával. Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >