Új belépő a CD
A magyar szépségápolási piacon is megjelenik a német söriparban ismert tisztasági törvény mintáját követő újszerű koncepciójával a CD, a nagy múltú német kozmetikai márka. A hazánkban most bevezetett CD Reinheitsgebot jelölés garantálja a fogyasztók számára, hogy a termékek nem tartalmaznak parabént, szilikont, ásványi olajat, mesterséges színezéket, illetve állati összetevőt. A külön jelzéssel ellátott CD dezodorokban előbbiek mellett alumíniumsó sem található.
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző – borostyánsárga színű, friss illatú – szappan bemutatásával. Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >