Új belépő a CD
A magyar szépségápolási piacon is megjelenik a német söriparban ismert tisztasági törvény mintáját követő újszerű koncepciójával a CD, a nagy múltú német kozmetikai márka. A hazánkban most bevezetett CD Reinheitsgebot jelölés garantálja a fogyasztók számára, hogy a termékek nem tartalmaznak parabént, szilikont, ásványi olajat, mesterséges színezéket, illetve állati összetevőt. A külön jelzéssel ellátott CD dezodorokban előbbiek mellett alumíniumsó sem található.
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző – borostyánsárga színű, friss illatú – szappan bemutatásával. Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >