Új belépő a CD
A magyar szépségápolási piacon is megjelenik a német söriparban ismert tisztasági törvény mintáját követő újszerű koncepciójával a CD, a nagy múltú német kozmetikai márka. A hazánkban most bevezetett CD Reinheitsgebot jelölés garantálja a fogyasztók számára, hogy a termékek nem tartalmaznak parabént, szilikont, ásványi olajat, mesterséges színezéket, illetve állati összetevőt. A külön jelzéssel ellátott CD dezodorokban előbbiek mellett alumíniumsó sem található.
Több mint 50 évvel ezelőtt, 1961-ben indult a CD márka története Németországban az első áttetsző – borostyánsárga színű, friss illatú – szappan bemutatásával. Erre a sikertermékre alapozva az évek során a CD összeállított egy komplett testápolási termékcsaládot, amely tusfürdőket, testápolókat, fürdőtermékeket és dezodorokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigorodnak a csomagolásokra vonatkozó előírások – versenyelőny vagy kockázat?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

