Új autóápolási termékcsalád az OMV-től
A motorolajok, szélvédőtisztító, fagyálló hűtőfolyadék és fékfolyadékok után az OMV újabb kategóriával bővíti saját márkás termékportfolióját. A társaság OMV TopWash néven prémium autóápolási termékcsaláddal lépett piacra. A gépjárművek külső és belső felületeinek tisztításához szükséges újdonságok márciustól az OMV Hungária 166 hazai töltőállomásán elérhetőek. A TopWash termékekkel megőrizhetjük autónk szépségét, a kenőanyagok és egyéb saját márkás termékek, mint az új OMV AdBlue folyadék pedig hozzájárulnak gépjármű megbízható működéséhez.
„A TopWash márkanév alatt már eddig is működtek autómosók kútjainkon. Az új prémium autóápolási termékcsalád megjelenésével viszont arra is lehetőséget biztosítunk, hogy a professzionális autótisztító eszközöket vásárlóink haza is tudják vinni. Az OMV mindig is arra törekedett, hogy többet kínáljon vevőinek. A fejlesztéseinknek köszönhetően ezt immár nem csak az üzemanyagok, a gasztronómia vagy a különböző kiegészítő szolgáltatások, hanem az autóápolás terén is biztosítani tudjuk”
– mondja Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
A beltéri termékek között műszerfal ápolókat, kárpittisztítót, törlőkendőket, mikroszálas kendőket és autóillatosítókat találunk. A külső felületek ápolását pedig a felnitisztító, ablaktisztító, bogároldó és külső felületre alkalmas mikroszálas törlőkendő segíti.
Az újdonságok kapcsán a vállalat a körforgásos gazdálkodást szem előtt tartva a fenntarthatóságra is komoly hangsúlyt helyezett. Így az autóápolási termékek közül az ablaktisztító, a bogároldó és a kárpittisztító folyadék csomagolása 100%-ban újrahasznosított műanyagból készül.
Kapcsolódó cikkeink
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Van egy szkepszis a fenntarthatóság terén
A Capgemini Kutatóintézet 2024-es felmérése szerint a vállalatok fenntarthatóság terén…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >