Új autóápolási termékcsalád az OMV-től
A motorolajok, szélvédőtisztító, fagyálló hűtőfolyadék és fékfolyadékok után az OMV újabb kategóriával bővíti saját márkás termékportfolióját. A társaság OMV TopWash néven prémium autóápolási termékcsaláddal lépett piacra. A gépjárművek külső és belső felületeinek tisztításához szükséges újdonságok márciustól az OMV Hungária 166 hazai töltőállomásán elérhetőek. A TopWash termékekkel megőrizhetjük autónk szépségét, a kenőanyagok és egyéb saját márkás termékek, mint az új OMV AdBlue folyadék pedig hozzájárulnak gépjármű megbízható működéséhez.
„A TopWash márkanév alatt már eddig is működtek autómosók kútjainkon. Az új prémium autóápolási termékcsalád megjelenésével viszont arra is lehetőséget biztosítunk, hogy a professzionális autótisztító eszközöket vásárlóink haza is tudják vinni. Az OMV mindig is arra törekedett, hogy többet kínáljon vevőinek. A fejlesztéseinknek köszönhetően ezt immár nem csak az üzemanyagok, a gasztronómia vagy a különböző kiegészítő szolgáltatások, hanem az autóápolás terén is biztosítani tudjuk”
– mondja Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/03/Topwash_2.jpeg)
Az ablaktisztító, a bogároldó és a kárpittisztító folyadékok csomagolása 100%-ban újrahasznosított PET-flakonokból készülnek
A beltéri termékek között műszerfal ápolókat, kárpittisztítót, törlőkendőket, mikroszálas kendőket és autóillatosítókat találunk. A külső felületek ápolását pedig a felnitisztító, ablaktisztító, bogároldó és külső felületre alkalmas mikroszálas törlőkendő segíti.
Az újdonságok kapcsán a vállalat a körforgásos gazdálkodást szem előtt tartva a fenntarthatóságra is komoly hangsúlyt helyezett. Így az autóápolási termékek közül az ablaktisztító, a bogároldó és a kárpittisztító folyadék csomagolása 100%-ban újrahasznosított műanyagból készül.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre többen vesznek újrahasznosítható termékeket
Egy friss ALPLA felmérés szerint a megkérdezettek közel 70%-a hajlandó…
Tovább olvasom >Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján:…
Tovább olvasom >A magyarországi OMV VIVA töltőállomások új prémium szendvicskínálattal várják a vásárlókat
Tavasszal szinte minden elemében megújul az OMV VIVA gasztronómiai kínálata:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >