Új arculattal jelentkezik az Egri borvidék
A hagyományokra utaló, de a jövőnek is üzenő új arculattal jelentkezik az Egri borvidék. A szárnyas bikát ábrázoló új logóval és az arra épülő arculattal először a július 21-én kezdődő, egri Vino fesztiválon találkozhat a közönség.
Öt éve alakult meg helyi borászok összefogásával az Egri Borműhely, amely piackutatást is rendelt, hogy felmérje a fogyasztók kapcsolatát a borvidékkel. A sok pozitív visszajelzés mellett ekkor kiderült, hogy a programkínálat és a kommunikáció újragondolásra szorul – idézte fel az új arculat keddi budapesti sajtóbemutatóján az Egri Borműhely elnöke.
Soltész Gergő hozzátette: ezt követően az Egri Borvidék Hegyközségi Tanácsával együttműködésben a borvidék számára új marketingstratégia készült, amelynek egyik eleme az új arculat, másrészt dolgoznak az egri borok stílusának egységesebbé tételén is.
Az új arculatot az EBHT megrendelésére Ipacs Géza grafikus készítette el, aki maga is Egerben él, és számos egri borásszal dolgozott együtt – mondta el Soltész Gergő, hangsúlyozva: egyértelmű választás volt az ő személye.
Ipacs Géza kiemelte, hogy egy új arculattal jó esetben nem csupán egy egységesítő vizuális elem készül el, hanem az egyfajta irányt is tud mutatni. A grafikus ezért nemcsak egy logót, hanem egységes arculatot tervezett a szárnyas bika motívumra felfűzve, amely utal a borvidék legismertebb márkájára, az egri bikavérre, de a fejlődésre, a helyi borászok lendületére is. Ehhez kapcsolódik az „Egri bor – Szenvedély 1000 éve” szlogen.
Soltész Gergő hozzáfűzte: fontos volt, hogy az új arculat hangsúlyosan utaljon a tradíciókra, hiszen sok évszázad tapasztalata teszi lehetővé, hogy olyan finom bort készítsenek az egri borászok, mint amilyet most kóstolhat a fogyasztó.
Ugyanakkor nem kizárólag a bikavérre épül a kommunikáció, a cél ugyanis megmutatni, hogy az Egri borvidék a nagy vörösborok mellett kiválóan alkalmas nagyszerű fehér és rosé borok készítésére is – jegyezte meg.
Elmondása szerint az új arculat az Egri borvidék nyári rendezvényein debütál: elsőként a Vino fesztivál közönsége találkozhat vele július 21. és 27. között, de az augusztus végi Egri Bikavér Ünnepen is a friss arculatot használják már.
Az új stratégia része, hogy Egerben minden évszaknak meglesz a saját tematikája és boros eseménye, az idei év végén új eseményként debütál például az a rendezvény, amely a dűlős borokat mutatja be – közölte Soltész Gergő. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >