Ügynökséget váltott a RAUCH
Új kreatív ügynökséget választott a RAUCH Hungária Kft. A 2009-ben kiírt, kétfordulós meghívásos tendert – melyen hat ügynökség indult – a Grey Reklámügynökség nyerte meg. A megbízás szerint a Grey Budapest készíti és kezeli a RAUCH Hungária Kft. teljes körű ATL- és BTL-aktivitásait 2010 februárjától.Jencs Bálint, a RAUCH marketingigazgatója szerint a cég 2010-es új kommunikációs stratégiájának megvalósításához a legmegfelelőbb partner a Grey reklámügynökség, köszönhetően széles körű üzletági tapasztalatának, amely a legjobban illeszkedik a RAUCH jövőbeni terveihez.
„Megtisztelő számunkra, hogy a világ egyik vezető gyümölcslégyártó vállalata minket választott. Örülünk, hogy a munkánkkal segíthetjük a cég különböző márkáinak népszerűsítését a magyar piacon” – nyilatkozta Alastair Whittle, a Grey ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >