Ügynökséget váltott a RAUCH
Új kreatív ügynökséget választott a RAUCH Hungária Kft. A 2009-ben kiírt, kétfordulós meghívásos tendert – melyen hat ügynökség indult – a Grey Reklámügynökség nyerte meg. A megbízás szerint a Grey Budapest készíti és kezeli a RAUCH Hungária Kft. teljes körű ATL- és BTL-aktivitásait 2010 februárjától.Jencs Bálint, a RAUCH marketingigazgatója szerint a cég 2010-es új kommunikációs stratégiájának megvalósításához a legmegfelelőbb partner a Grey reklámügynökség, köszönhetően széles körű üzletági tapasztalatának, amely a legjobban illeszkedik a RAUCH jövőbeni terveihez.
„Megtisztelő számunkra, hogy a világ egyik vezető gyümölcslégyártó vállalata minket választott. Örülünk, hogy a munkánkkal segíthetjük a cég különböző márkáinak népszerűsítését a magyar piacon” – nyilatkozta Alastair Whittle, a Grey ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >