Ugrásszerűen nőtt a cukorbetegek száma

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 10. 12. 10:36

Felmérések szerint az utóbbi időben ugrásszerűen nőtt a cukorbetegek száma, így a cukorhelyettesítők jelenlétére, illetve a cukor hozzáadása nélkül készített termékekre is egyre nagyobb szükség van.

A Cornexi Food Kft. hozzáadott cukor nélküli termékeinek eladása Buday Bernadett, értékesítési és marketingvezető szerint három okból emelkedett: az egyik ok, hogy szortimentjüket bővítették ebben a kategóriában. A 2014-ben bevezetett hozzáadott cukor nélküli müzliszeletek mellé idén januárban bekerültek a hozzáadott cukor nélküli gabonapelyhek, márciusban pedig a hozzáadott cukor nélküli zabkásák. A másik ok, hogy partnereik kifejezetten keresik ezt a kategóriát, és fontosnak tartják ezeknek a termékeknek a polcra helyezését, megismertetését, promotálását, ami összefügg a harmadik okkal: a fogyasztói igények visszaigazolják ezeknek a termékeknek a létjogosultságát.

– További ízekben gondolkodunk, illetve egyéb termékfejlesztéseken is dolgozunk, de ezek a fejlesztések maradjanak a jövő meglepetései – jelzi Buday
Bernadett.


A vállalat számára a legfontosabb a fogyasztói edukáció.

– Célunk, hogy szakértők bevonásával, amennyire csak lehet, együtt megtaláljuk a közös utat a fogyasztóinkkal. Ennek egyik eszköze a honlapunkon elindított blog, amely segít a könnyebb eligazodásban. A Facebookon is megjelennek edukációs anyagaink – mondja az értékesítési és marketingvezető.

A Trend Direkt Kft. MOGLI biotermékcsaládjának célja, hogy segítsen a szülőknek már a kezdetektől fogva az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozásra nevelni gyermekeiket, valamint finom, természetes és biotáplálékokkal, finomságokkal ellátni őket, hiszen ez a szülők számára is kiemelten
fontos.

– Kizárólag természetes édesítővel, kristálycukor felhasználása nélkül készülnek a MOGLI-termékek. Olyan természetes, könnyebben emészthető édesítőket használunk, mint a biológiai gazdálkodásból származó méz, agaveszirup és kókuszvirágcukor – avat be Nagy Dávid, az idén 30 éves vállalat kereskedelmi igazgatója.

A MOGLI-termékek csomagolásán Maugli és a dzsungel világa köszön vissza, valamint számos játék és fejtörő, hiszen a MOGLI számára fontos, hogy játékosságot csempésszen a gyermekek mindennapjaiba, és játékosan vezesse rá őket a természet, valamint az egészséges táplálkozás szeretetére

Kapcsolódó cikkeink