Ugrásszerűen nőtt a cukorbetegek száma
Felmérések szerint az utóbbi időben ugrásszerűen nőtt a cukorbetegek száma, így a cukorhelyettesítők jelenlétére, illetve a cukor hozzáadása nélkül készített termékekre is egyre nagyobb szükség van.
A Cornexi Food Kft. hozzáadott cukor nélküli termékeinek eladása Buday Bernadett, értékesítési és marketingvezető szerint három okból emelkedett: az egyik ok, hogy szortimentjüket bővítették ebben a kategóriában. A 2014-ben bevezetett hozzáadott cukor nélküli müzliszeletek mellé idén januárban bekerültek a hozzáadott cukor nélküli gabonapelyhek, márciusban pedig a hozzáadott cukor nélküli zabkásák. A másik ok, hogy partnereik kifejezetten keresik ezt a kategóriát, és fontosnak tartják ezeknek a termékeknek a polcra helyezését, megismertetését, promotálását, ami összefügg a harmadik okkal: a fogyasztói igények visszaigazolják ezeknek a termékeknek a létjogosultságát.
– További ízekben gondolkodunk, illetve egyéb termékfejlesztéseken is dolgozunk, de ezek a fejlesztések maradjanak a jövő meglepetései – jelzi Buday
Bernadett.
A vállalat számára a legfontosabb a fogyasztói edukáció.
– Célunk, hogy szakértők bevonásával, amennyire csak lehet, együtt megtaláljuk a közös utat a fogyasztóinkkal. Ennek egyik eszköze a honlapunkon elindított blog, amely segít a könnyebb eligazodásban. A Facebookon is megjelennek edukációs anyagaink – mondja az értékesítési és marketingvezető.
A Trend Direkt Kft. MOGLI biotermékcsaládjának célja, hogy segítsen a szülőknek már a kezdetektől fogva az egészséges és kiegyensúlyozott táplálkozásra nevelni gyermekeiket, valamint finom, természetes és biotáplálékokkal, finomságokkal ellátni őket, hiszen ez a szülők számára is kiemelten
fontos.
– Kizárólag természetes édesítővel, kristálycukor felhasználása nélkül készülnek a MOGLI-termékek. Olyan természetes, könnyebben emészthető édesítőket használunk, mint a biológiai gazdálkodásból származó méz, agaveszirup és kókuszvirágcukor – avat be Nagy Dávid, az idén 30 éves vállalat kereskedelmi igazgatója.
A MOGLI-termékek csomagolásán Maugli és a dzsungel világa köszön vissza, valamint számos játék és fejtörő, hiszen a MOGLI számára fontos, hogy játékosságot csempésszen a gyermekek mindennapjaiba, és játékosan vezesse rá őket a természet, valamint az egészséges táplálkozás szeretetére
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >