Üdvözli a ProVeg az ALDI Süd elkötelezettségét a növényi alapú termékek iránt
A növényi alapú termékek fogyasztását az állati eredetű alternatívákkal szemben népszerűsíteni kívánó ProVeg üdvözölte az ALDI Süd tervét, miszerint a diszkontlánc 2024 végéig ezerre bővíti növényi alapú termékei választékát Németországban.
Az ALDI ezzel a rivális LIDL nyomdokaiba lép, amely az év elején közölte, hogy a környezeti terhelés csökkentésére irányuló stratégiája keretében növeli növényi alapú kínálatát, és csökkenti az állati eredetű termékek számát.
Az ALDI a közelmúltban közzétett, táplálkozással kapcsolatos jelentésében elismerte a növényi élelmiszerek klímabarát jellegét, mely állítást több tanulmány is alátámasztja. Az egyik ilyen tanulmány nemrég jelent meg a Nature Climate Change című folyóiratban, amely rávilágít a hús- és tejiparnak az üvegházhatású gázok kibocsátása miatt a bolygóra gyakorolt negatív befolyására, különösen a globális felmelegedés 1,5 Celsius-fok alatt tartására irányuló erőfeszítések fényében. //
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >