Üdítős „Oscar-díj” a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programjának

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 10. 05. 00:02

Az üdítőital ipar legrangosabb nemzetközi vetélkedőjén innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját a legjobb egészségmegőrző kezdeményezés kategóriában.

Az aktív, egészséges hétköznapokat népszerűsítő program öt esztendeje működik, s évente több mint félmillió ember vesz részt annak eseményein.
A Münchenben megrendezett „Oscar díjátadón” a Beverage Innovation Awards legjobb egészségmegőrző kezdeményezéséért járó díját a Coca-Cola Magyarország vehette át Testébresztő programjáért, amely az aktív, egészséges életformát  népszerűsíti a nagyközönség és a munkavállalók körében. A cég szabadidősport rendezvények támogatásával – például a Coca-Cola Balaton-átúszás vagy a Coca-Cola Női Futógála -, illetve belső vállalati programokkal szeretné „kézhez és lábhoz” vinni a rendszeres testmozgás örömét.
Az üdítőital és ásványvíz ipar legnagyobb globális vetélkedőjén – amelyen 40 országból mintegy 350 pályázó indult – a innovációs díjakból hármat is a hazai társaság anyavállalata, a      Coca-Cola Hellenic cégcsoport tagjai nyertek el.
A vállalatcsoport így külön elismerésben részesült a természetes vizek megőrzéséért tett erőfeszítéseiért. Ezek körébe tartozik a Coca-Cola Magyarország által támogatott Szabadság-sziget program is, amely a WWF természetvédelmi szervezet vezetésével a mohácsi Szabadság-sziget és holtág rehabilitációját, valamint a Duna magyarországi szakaszán pusztulófélben lévő szigetek és mellékágak helyreállítását tűzte ki célul.
A Coca-Cola Hellenic ausztriai leányvállalata a legjobb ízesített ásványvíz kategória innovációs díját vihette haza a Römerquelle emotion Blackberry-lime ital kifejlesztéséért.




Kapcsolódó cikkeink