Twitter-tippek
• Ne fecsegjünk túl sokat, napi 5-6 bejegyzés elegendő lehet• Legyenek bejegyzéseink személyesek, és lehetőleg ne önreklámok
• Kérjük ki követőink véleményét éttermünkkel, kínálatunkkal kapcsolatban
• Hirdessük az aktuális ajánlatainkat, de ne mindig ugyanazzal a szöveggel! Lehetőleg mindig ugyanaz az ember írja a bejegyzéseket
• Reagáljunk a különböző bejegyzésekre
• Tegyünk különleges ajánlatot azok számára, akik a Twitterre hivatkoznak a rendeléskor, lepjük meg őket például egy ajándék itallal, vagy desszerttel
• Felajánlhatunk valamilyen ajándékot, amit azok között sorsolunk ki, akik követnek minket
• Rendezhetünk a hét bizonyos napján Twitter-napot, amikor a speciális ajánlat csak egy aznapi bejegyzésből derül ki
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >