Twitter-tippek
• Ne fecsegjünk túl sokat, napi 5-6 bejegyzés elegendő lehet• Legyenek bejegyzéseink személyesek, és lehetőleg ne önreklámok
• Kérjük ki követőink véleményét éttermünkkel, kínálatunkkal kapcsolatban
• Hirdessük az aktuális ajánlatainkat, de ne mindig ugyanazzal a szöveggel! Lehetőleg mindig ugyanaz az ember írja a bejegyzéseket
• Reagáljunk a különböző bejegyzésekre
• Tegyünk különleges ajánlatot azok számára, akik a Twitterre hivatkoznak a rendeléskor, lepjük meg őket például egy ajándék itallal, vagy desszerttel
• Felajánlhatunk valamilyen ajándékot, amit azok között sorsolunk ki, akik követnek minket
• Rendezhetünk a hét bizonyos napján Twitter-napot, amikor a speciális ajánlat csak egy aznapi bejegyzésből derül ki
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Új magyar MICHELIN-csillagos és Green Star étterem
A mai napon a Michelin lerántotta a leplet arról, hogy…
Tovább olvasom >