Twist-and-Seal csomagolást vezet be a Mondelēz Cadbury Duo termékéhez
Visszazárható csomagolást kap a Mondelēz International Cadbury Duo termékcsaládja, ezzel könnyítve meg a fogyasztók számára a fogyasztás – és így a kalóriabevitel fölötti – kontrollt is. A csomagolás segít megőrizni a későbbi fogyasztásra eltett termékmennyiség ízét, textúráját és formáját.
Kelly Lawrence, a Cadbury brand managere elmondta: „szeretnénk, ha a Cadbury rajongói nagyobb odafigyeléssel nassolnának, és izgatottan várjuk az új termékkel kapcsolatos visszajelzéseiket”.
Kapcsolódó cikkeink
Az Amcorral összefogva teszi környezetbaráttá a Cadbury csomagolását a Mondelēz
A Mondelēz International az Amcorral együttműködésben új, 80%-ban tanúsítvánnyal rendelkező…
Tovább olvasom >Leállt az eredeti Mozartkugel gyártása Ausztriában
A Mondelez édesipari vállalat bezárta Salzburg külvárosában azt az üzemet,…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >