Twist-and-Seal csomagolást vezet be a Mondelēz Cadbury Duo termékéhez
Visszazárható csomagolást kap a Mondelēz International Cadbury Duo termékcsaládja, ezzel könnyítve meg a fogyasztók számára a fogyasztás – és így a kalóriabevitel fölötti – kontrollt is. A csomagolás segít megőrizni a későbbi fogyasztásra eltett termékmennyiség ízét, textúráját és formáját.
Kelly Lawrence, a Cadbury brand managere elmondta: „szeretnénk, ha a Cadbury rajongói nagyobb odafigyeléssel nassolnának, és izgatottan várjuk az új termékkel kapcsolatos visszajelzéseiket”.
Kapcsolódó cikkeink
60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Exportbajnok innovációval a cukorpiaci kanyarban – budapesti iparági kerekasztal az édességgyártók versenyképességéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >