Twist-and-Seal csomagolást vezet be a Mondelēz Cadbury Duo termékéhez
Visszazárható csomagolást kap a Mondelēz International Cadbury Duo termékcsaládja, ezzel könnyítve meg a fogyasztók számára a fogyasztás – és így a kalóriabevitel fölötti – kontrollt is. A csomagolás segít megőrizni a későbbi fogyasztásra eltett termékmennyiség ízét, textúráját és formáját.
Kelly Lawrence, a Cadbury brand managere elmondta: „szeretnénk, ha a Cadbury rajongói nagyobb odafigyeléssel nassolnának, és izgatottan várjuk az új termékkel kapcsolatos visszajelzéseiket”.
Kapcsolódó cikkeink
30 éves a Mondelez székesfehérvári gyára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árharc a Milka csokoládé körül Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >169 millió dollárból bővíti lengyelországi kekszgyárát a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
