Twist-and-Seal csomagolást vezet be a Mondelēz Cadbury Duo termékéhez
Visszazárható csomagolást kap a Mondelēz International Cadbury Duo termékcsaládja, ezzel könnyítve meg a fogyasztók számára a fogyasztás – és így a kalóriabevitel fölötti – kontrollt is. A csomagolás segít megőrizni a későbbi fogyasztásra eltett termékmennyiség ízét, textúráját és formáját.
Kelly Lawrence, a Cadbury brand managere elmondta: „szeretnénk, ha a Cadbury rajongói nagyobb odafigyeléssel nassolnának, és izgatottan várjuk az új termékkel kapcsolatos visszajelzéseiket”.
Kapcsolódó cikkeink
79 millió dollárból fejleszti svájci Toblerone-gyárát a Mondelēz
Mondelēz International 79 millió dollárt (mintegy 65 millió svájci frankot)…
Tovább olvasom >Áremelkedésre figyelmeztet a Mondelēz az amerikai egészségügyi reformok okán
Dirk van de Put, a Mondelēz vezérigazgatója szerint az Egyesült…
Tovább olvasom >A Milka csokoládék kisebbek lesznek a kakaó drágulása miatt
A csokoládék gyártásában világszerte érezhető változások zajlanak, mivel a kakaó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >