A turizmus növekedésének kedvezőtlen velejáróit mérsékelné a mini kampány
A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) mini plakát kampányt indított, hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.
A kampány célja felhívni a turisták figyelmét arra, hogy „ízléssel és tisztelettel viseltessenek” a főváros iránt – közölte az MTI kérdésére a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).
A jelenleg futó kampány keretében kétszáz plakát látható a négy metróvonalon járó szerelvényeken október 15-től november 15-ig, és a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják.
A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket térítésmentesen bocsátották a rendelkezésére. A szükséges plakátok legyártásának, kihelyezésének, illetve levételének a költsége 634 ezer forint áfa nélkül.
A kampány plakátjain, amelyeket a BFTK tervezett, Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, illetve angol kifejezések (Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest) olvashatók.
A BFTK osztja az ENSZ Turisztikai Világszervezetének hitvallását, mely idén a fenntartható turizmust jelölte meg mottójának, ezért indította el a turista edukációs mini kampányt – írta a BFTK. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus a turizmusban: májusban javult a konjunktúra, de még mindig mínuszban az ágazat
2025 májusában enyhe javulásról számoltak be a turisztikai vállalkozások: a…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a Balaton a legnépszerűbb úti cél pünkösdkor
A pünkösdi hosszú hétvége foglalásainak régiós összesítéséből kiderült, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és…
Tovább olvasom >NNGYK: javult a természetes fürdővizek minősége
A 2021-2024 évi adatok alapján a minősített hazai természetes fürdővizek…
Tovább olvasom >