A turizmus növekedésének kedvezőtlen velejáróit mérsékelné a mini kampány

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 11. 02. 10:20

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) mini plakát kampányt indított, hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.

A kampány célja felhívni a turisták figyelmét arra, hogy „ízléssel és tisztelettel viseltessenek” a főváros iránt – közölte az MTI kérdésére a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).

A jelenleg futó kampány keretében kétszáz plakát látható a négy metróvonalon járó szerelvényeken október 15-től november 15-ig, és a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják.

A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket térítésmentesen bocsátották a rendelkezésére. A szükséges plakátok legyártásának, kihelyezésének, illetve levételének a költsége 634 ezer forint áfa nélkül.

A kampány plakátjain, amelyeket a BFTK tervezett, Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, illetve angol kifejezések (Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest) olvashatók.
A BFTK osztja az ENSZ Turisztikai Világszervezetének hitvallását, mely idén a fenntartható turizmust jelölte meg mottójának, ezért indította el a turista edukációs mini kampányt – írta a BFTK. (MTI)

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink