A turizmus növekedésének kedvezőtlen velejáróit mérsékelné a mini kampány
A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) mini plakát kampányt indított, hogy felhívja a külföldi turisták figyelmét a megfelelő viselkedésre, miután a nagyvárosokban, így Budapesten is egyre több a panasz az erősödő turizmus negatív hozadékaira, a szemetelésre, hangoskodásra.
A kampány célja felhívni a turisták figyelmét arra, hogy „ízléssel és tisztelettel viseltessenek” a főváros iránt – közölte az MTI kérdésére a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK).
A jelenleg futó kampány keretében kétszáz plakát látható a négy metróvonalon járó szerelvényeken október 15-től november 15-ig, és a tervek szerint a kampányt jövőre is folytatják.
A kampányt a Budapesti Közlekedési Központtal (BKK) és a BKK plakátfelületeit értékesítő Promix Zrt.-vel közösen indította a turisztikai központ, így a felületeket térítésmentesen bocsátották a rendelkezésére. A szükséges plakátok legyártásának, kihelyezésének, illetve levételének a költsége 634 ezer forint áfa nélkül.
A kampány plakátjain, amelyeket a BFTK tervezett, Budapest egy-egy látványossága látható palackba zárva, illetve angol kifejezések (Travel. Enjoy. Respect; Welcome to Budapest) olvashatók.
A BFTK osztja az ENSZ Turisztikai Világszervezetének hitvallását, mely idén a fenntartható turizmust jelölte meg mottójának, ezért indította el a turista edukációs mini kampányt – írta a BFTK. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította…
Tovább olvasom >Visa: a külföldre utazó magyarok 83 százaléka bankkártyával fizet
Idén külföldre a magyarok 32 százaléka tervez utazni, közülük 83…
Tovább olvasom >Ruházati üzletágát helyezi a középpontba a BioTechUSA-cégcsoport legújabb, egy hónapos imázskampánya
A BioTechUSA-cégcsoport Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túri Anikó: a lakosság szinte teljes egészében felhasználta a SZÉP-kártyákon lévő „alvópénzeket”
A lakosság szinte teljes egészében felhasználta a SZÉP-kártyákon lévő „alvópénzeket”…
Tovább olvasom >A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította…
Tovább olvasom >Visa: a külföldre utazó magyarok 83 százaléka bankkártyával fizet
Idén külföldre a magyarok 32 százaléka tervez utazni, közülük 83…
Tovább olvasom >