Turisztikai portált indít Nagy-Britanniában az Aldi
A német diszkontlánc az elmúlt hónapokban több tízezer angol vásárlót hódított meg, s most új akcióra készül, ezúttal az utazási piacon.
A januártól működő
szolgáltatás először csak nyaraló
ajánlatokat ajánl, majd városlátogatásokkal,
sí desztinációkkal egészül ki a
kínálat. Az üzletlánc kéthetente
szórólapon is felhívja a legizgalmasabb
ajánlatokra a vevői figyelmét, a mintegy 400
üzletükben is terjesztett kiadvány 900 ezer
példányban jut el az Aldi ügyfeleihez az Egyesült
Királyságban. Szakemberek éves szinten 250 ezer
utasra számítanak.
A 7000 üzlettel rendelkező Aldi
Ausztriában, Németországban és Svájcban
már értékesít utazásokat az
Eurotours International partnereként. Eddig egymillió
utast szolgáltak ki, s ezzel a régió második
legnagyobb utaztatójává nőtték ki
magukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >