Turisztikai marketingkampány indult Gyulán
Marketingkampány indult a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. koordinálásával. A „Gyula nyitva van!” turisztikai kampánnyal arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy az energiaválság ellenére a békési fürdőváros főbb idegenforgalmi szolgáltatói nem zárnak be.
Komoróczki Alíz, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője szerdán az MTI-nek elmondta, az energiaválság kezdetén szakmai fórumok és átfogó egyeztetések indultak a város polgármesterével, a legnagyobb szállodák tulajdonosaival és igazgatóival, a vendéglátóegységek képviselőivel, az apartmanok, panziók érdekképviseletét is ellátó Gyulai Idegenforgalmi Egyesület vezetőivel és a legnagyobb vonzerővel bíró turisztikai attrakciók igazgatóival.
Akkor született a döntés, hogy a békési fürdővárosban a legfontosabb látnivalók (vár, Almásy-kastély, Várfürdő) nyitva maradnak, ahogyan a szállodák és a nagyobb vendéglátóhelyek is. Egyetlen szálloda jelezte, hogy ideiglenesen, a téli szezonra bezár, az elsősorban tagi üdültetéseket ellátó Hotel Hőforrás és Üdülőszövetkezet. A kisebb apartmanok közül is lesz, amelyik nem fogad vendégeket, de körükben máskor is előfordult már szezonális bezárás
– hangsúlyozta az ügyvezető.
Megjegyezte, a Várfürdőben döntően a termálvíz hőjét hasznosítják a létesítmények fűtéséhez, a kastély tereit pedig tisztán geotermikus energiával fűtik. Az MTI kérdésére válaszolva Komoróczki Alíz elmondta, a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adatai szerint az idei év első 8 hónapjában 146 ezer vendég 418 ezer feletti éjszakát töltött el Gyulán. A vendégek 84 százaléka belföldről érkezett.
A pandémia előtti teljes év (2019) azonos időszakának forgalmától az idei forgalom hét százalékkal maradt el. Az idegenforgalmi adóköteles vendégéjszakákból ebben az időszakban több mint 124 millió forint folyt be, amelyet az önkormányzat visszaforgat a helyi turizmusmenedzsmentre, a turisztikai programkínálatra és turizmusmarketingre.
A Gyula nyitva van! marketingkampányhoz az egységes arculatú kreatív anyagokat a Gyulai Turisztikai kft. biztosítja a város nyitva maradó turisztikai szolgáltatói számára, akik azt saját költségvetésükből finanszírozott értékesítési és marketingkampányaik során, saját kommunikációs csatornáikon használhatják
– közölte.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >