Kampány a téli Budapestért
Nyolcadik alkalommal szervezi meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a Budapest Winter Invitation kampányt, amelynek célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az ezúttal is 1 millió euró értékű média-megjelenéssel is támogatott kampányhoz 54 fővárosi szálloda csatlakozott.
A novembertől áprilisig tartó eddigi akciók sikeresnek bizonyultak, 2012-13 telén több mint 93 000 többlet vendégéjszakát generált a kampány, főként brit, olasz és francia turisták érkeztek – emlékeztet hétfői közleményében az MT Zrt.
Londonban és Bécsben ezen a héten már láthatók a Budapestet népszerűsítő kampány hirdetései, amelyeknek kiemelt ajánlata a Szépművészeti Múzeum Caravaggiótól Canalettóig című kiállítása. Ismét stratégiai partnerként csatlakozott az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum mellett a Budapesti Tavaszi Fesztivál.
Azok a vendégek, akik az akció keretében legalább három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok várják az érdeklődőket.
A központi online kampány kiegészítéseként az akció valamennyi kiemelt célpiacán, több mint 15 országban folynak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében.
A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Skandinávia, Ausztria, Spanyolország, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >