Kampány a téli Budapestért

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 01. 15. 09:25

Nyolcadik alkalommal szervezi meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt. a Budapest Winter Invitation kampányt, amelynek célja Budapest népszerűsítése mellett a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az ezúttal is 1 millió euró értékű média-megjelenéssel is támogatott kampányhoz 54 fővárosi szálloda csatlakozott.

Bp-tel

A novembertől áprilisig tartó eddigi akciók sikeresnek bizonyultak, 2012-13 telén több mint 93 000 többlet vendégéjszakát generált a kampány, főként brit, olasz és francia turisták érkeztek – emlékeztet hétfői közleményében az MT Zrt.

Londonban és Bécsben ezen a héten már láthatók a Budapestet népszerűsítő kampány hirdetései, amelyeknek kiemelt ajánlata a Szépművészeti Múzeum Caravaggiótól Canalettóig című kiállítása. Ismét stratégiai partnerként csatlakozott az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum mellett a Budapesti Tavaszi Fesztivál.

Azok a vendégek, akik az akció keretében legalább három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok várják az érdeklődőket.

A központi online kampány kiegészítéseként az akció valamennyi kiemelt célpiacán, több mint 15 országban folynak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében.

A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Skandinávia, Ausztria, Spanyolország, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. (MTI)

Kapcsolódó cikkeink