Turisztikai innovációs verseny indult
Turisztikai innovációs versenyt indított idén immár negyedik alkalommal CheckINN elnevezéssel a magyarországi felsőoktatásban részt vevő hallgatóknak a CheckINN Turisztikai Innovációs HUB – közölték a szervezők az MTI-vel.
A verseny célja, hogy a hazai utazási szektor megújulással válaszoljon a közelmúlt és a jelen kihívásaira, és úgy vélik, a legjobb ötlet jó eséllyel érkezhet azoktól a fiataloktól, akik a leginkább szinkronban vannak a változó világgal. A pályázatra ezért minden tanulmányterületről várják felsőoktatási hallgatók háromfős csapatainak jelentkezését.
A szervezők a Szállodaipar-vendéglátás kategóriában a szállásokhoz kapcsolódó innovációkat várnak, az Aktív turizmus kategóriában pedig újszerű programötleteket. Mint közölték, nem szabnak szigorú kereteket, az ötletek vonatkozhatnak a kategóriákon belül a szolgáltatásokra, a marketingre, a digitalizációra, ugyanakkor kiemelt figyelmet fordítanak majd a zöld megoldásokra. A 2022-es év újdonsága, hogy az OTP Travellel együttműködve meghirdették a Vállalati kihívás kategóriát is, amelyben az utazási irodák kaphatnak friss, jövőbe mutató impulzusokat, például egy Z generációra szabott szolgáltatás-ötlet vagy egy modern kedvezményrendszer-koncepció formájában.
A pályázaton kifejezetten keresik és díjazzák a merész ötleteket, amelyeket a HUB a verseny után is igyekszik támogatni – közölték.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Alufix Prémium 3in1 Airfryer Sütőpapír
A piacon egyedülálló 3in1 szilikonozott sütőpapír. Alkalmazható: forrólevegős sütőhöz, multicookerhez…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >