Turisztikai innovációs verseny indult
Turisztikai innovációs versenyt indított idén immár negyedik alkalommal CheckINN elnevezéssel a magyarországi felsőoktatásban részt vevő hallgatóknak a CheckINN Turisztikai Innovációs HUB – közölték a szervezők az MTI-vel.
A verseny célja, hogy a hazai utazási szektor megújulással válaszoljon a közelmúlt és a jelen kihívásaira, és úgy vélik, a legjobb ötlet jó eséllyel érkezhet azoktól a fiataloktól, akik a leginkább szinkronban vannak a változó világgal. A pályázatra ezért minden tanulmányterületről várják felsőoktatási hallgatók háromfős csapatainak jelentkezését.
A szervezők a Szállodaipar-vendéglátás kategóriában a szállásokhoz kapcsolódó innovációkat várnak, az Aktív turizmus kategóriában pedig újszerű programötleteket. Mint közölték, nem szabnak szigorú kereteket, az ötletek vonatkozhatnak a kategóriákon belül a szolgáltatásokra, a marketingre, a digitalizációra, ugyanakkor kiemelt figyelmet fordítanak majd a zöld megoldásokra. A 2022-es év újdonsága, hogy az OTP Travellel együttműködve meghirdették a Vállalati kihívás kategóriát is, amelyben az utazási irodák kaphatnak friss, jövőbe mutató impulzusokat, például egy Z generációra szabott szolgáltatás-ötlet vagy egy modern kedvezményrendszer-koncepció formájában.
A pályázaton kifejezetten keresik és díjazzák a merész ötleteket, amelyeket a HUB a verseny után is igyekszik támogatni – közölték.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >Nestea 330 ml
A Nestea két legközkedveltebb, frissítő, gyümölcsös íze, a citrom és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >