Turisztikai innovációs verseny indult
Turisztikai innovációs versenyt indított idén immár negyedik alkalommal CheckINN elnevezéssel a magyarországi felsőoktatásban részt vevő hallgatóknak a CheckINN Turisztikai Innovációs HUB – közölték a szervezők az MTI-vel.

Felsőoktatásban tanulók jelentkezhetnek
A verseny célja, hogy a hazai utazási szektor megújulással válaszoljon a közelmúlt és a jelen kihívásaira, és úgy vélik, a legjobb ötlet jó eséllyel érkezhet azoktól a fiataloktól, akik a leginkább szinkronban vannak a változó világgal. A pályázatra ezért minden tanulmányterületről várják felsőoktatási hallgatók háromfős csapatainak jelentkezését.
A szervezők a Szállodaipar-vendéglátás kategóriában a szállásokhoz kapcsolódó innovációkat várnak, az Aktív turizmus kategóriában pedig újszerű programötleteket. Mint közölték, nem szabnak szigorú kereteket, az ötletek vonatkozhatnak a kategóriákon belül a szolgáltatásokra, a marketingre, a digitalizációra, ugyanakkor kiemelt figyelmet fordítanak majd a zöld megoldásokra. A 2022-es év újdonsága, hogy az OTP Travellel együttműködve meghirdették a Vállalati kihívás kategóriát is, amelyben az utazási irodák kaphatnak friss, jövőbe mutató impulzusokat, például egy Z generációra szabott szolgáltatás-ötlet vagy egy modern kedvezményrendszer-koncepció formájában.
A pályázaton kifejezetten keresik és díjazzák a merész ötleteket, amelyeket a HUB a verseny után is igyekszik támogatni – közölték.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Higiéniai problémák egy wellness-szállóban, a NAV leengedte a medence vizét
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) munkatársainak kellett leengedni annak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >