Turisztikai együttműködés Berlin és Budapest között
A turisztikai marketing terén Berlin és Budapest a jövőben szoros együttműködésben dolgozik egyes tengerentúli piacokon.
Együttműködési megállapodást írt alá hétfőn a két város turisztikai marketing szervezete, a Berlin Tourismus Marketing GmbH és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője, Burkhard Kieker és Fekete László. E szerint közös célterületként kezelik Brazíliát, Japánt, Indiát, Kínát és Koreát. Fekete László elmondta: a megállapodástól azt várják, hogy az érintett országokból jelentősen megnő a turistaforgalom.
A két marketingszervezet együttműködését a Német Turisztikai Hivatal (DZT) kezdeményezte. Úgy vélték, az együttműködés a két főváros számára jelentős előnyökkel járhat, mivel egy egymást kiegészítő, összetett kínálattal jelenhetnek meg, és a közös fellépéssel, a közös akciókkal jelentős előnyökhöz juthatnak a marketing területén. A tervek szerint a két szervezet közös prezentációkat, sajtótájékoztatókat és road-show-kat szervez majd, valamint közösen kiadott hírlevelekkel és a két országot bemutató szakmai és sajtó tanulmányutakkal erősítik jelenlétüket a tengerentúli célpiacokon – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rendhagyó Fórum a CEONET Klub és az Egyensúly Intézet együttműködésében
November 12-én a Zwack Ház Füves Bárjában rendezték meg azt…
Tovább olvasom >Cukorbetegség világnapja: metrómegállókban ellenőrizhetjük a vércukorszintünket
Utazás közben is tehetnek az egészségükért azok, akik november 14-én,…
Tovább olvasom >Szivárványból hajtogatott bagel – A nap videója
Színpompás másfél perces film arról, hogyan készül Brooklyn (és valószínűleg…
Tovább olvasom >