Turisták helyett a hazai közönségre alapoz a Coffeeheaven
A napokban nyílt meg az Astoriánál a Coffeeheaven negyedik kávézója. A nemzetközi lánc a közeljövőben Budán is megjelenik.
A sikertelen csehországi tapasztalatokból okulva nem a turistákra, hanem a hazai közönségre alapozza üzleti stratégiáját a Budapesten terjeszkedő Coffeeheaven – tájékoztatta a Világgazdaságot Szili Katalin, a társaság operatív vezetője. A közel 90 kelet-európai kávézót működtető cég az Astoriánál a napokban nyitotta meg negyedik kávézóját, és a tervek szerint a közeljövőben a budai oldalra is átköltözik a brit tulajdonosi körhöz tartozó lengyel lánc.
Eddig főleg bevásárlóutcákban – így a Fashion Streeten – bérelt üzletet a Coffeeheaven, de a múlt héten egy irodaházban is nyílt egy egység. A tervek alapján jövőre legalább két új helyen nyitnának kávézót, és újra megjelennének a bevásárlóközpontokban. (Korábban az Arena Plazában nyitották meg első üzletüket, amit azonban később bezárni kényszerültek.)
Tavalyi pénzügyi évét az árbevétel növelése ellenére veszteséggel zárta a Közép-Európában aktív kávézólánc. A cég jelenleg 61 lengyel, 14 cseh, 7 lett, 3 bolgár és 4 magyar kávézót üzemeltet a régióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >