Turisták helyett a hazai közönségre alapoz a Coffeeheaven
A napokban nyílt meg az Astoriánál a Coffeeheaven negyedik kávézója. A nemzetközi lánc a közeljövőben Budán is megjelenik.
A sikertelen csehországi tapasztalatokból okulva nem a turistákra, hanem a hazai közönségre alapozza üzleti stratégiáját a Budapesten terjeszkedő Coffeeheaven – tájékoztatta a Világgazdaságot Szili Katalin, a társaság operatív vezetője. A közel 90 kelet-európai kávézót működtető cég az Astoriánál a napokban nyitotta meg negyedik kávézóját, és a tervek szerint a közeljövőben a budai oldalra is átköltözik a brit tulajdonosi körhöz tartozó lengyel lánc.
Eddig főleg bevásárlóutcákban – így a Fashion Streeten – bérelt üzletet a Coffeeheaven, de a múlt héten egy irodaházban is nyílt egy egység. A tervek alapján jövőre legalább két új helyen nyitnának kávézót, és újra megjelennének a bevásárlóközpontokban. (Korábban az Arena Plazában nyitották meg első üzletüket, amit azonban később bezárni kényszerültek.)
Tavalyi pénzügyi évét az árbevétel növelése ellenére veszteséggel zárta a Közép-Európában aktív kávézólánc. A cég jelenleg 61 lengyel, 14 cseh, 7 lett, 3 bolgár és 4 magyar kávézót üzemeltet a régióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >