Túl a 60 milliárdon a drogerie markt
A most zárult, 2007/2008-as üzleti évben 60,4 milliárd forintos árbevételt ért el a drogerie markt Magyarországon, ami 18,4 százalékkal több, mint előző évben – áll a cég sajtóközleményében. Szintén mintegy 18 százalékkal növelte az előző évhez képest forgalmát a dm Ausztria csoport, ahová az osztrák cégen kívül a délkelet-európai partnerországok is tartoznak, köztük Magyarország. Így a csoport árbevétele elérte az 1,344 milliárd eurót.
Az első dm üzletet 1993-ban nyitották meg Magyarországon. Az elmúlt 15 évben a drogerie markt együzletes diszkontból országos hálózattá fejlődött, és idén októberben nyitotta meg hazánkban a 225. egységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >