Túl a 60 milliárdon a drogerie markt
A most zárult, 2007/2008-as üzleti évben 60,4 milliárd forintos árbevételt ért el a drogerie markt Magyarországon, ami 18,4 százalékkal több, mint előző évben – áll a cég sajtóközleményében. Szintén mintegy 18 százalékkal növelte az előző évhez képest forgalmát a dm Ausztria csoport, ahová az osztrák cégen kívül a délkelet-európai partnerországok is tartoznak, köztük Magyarország. Így a csoport árbevétele elérte az 1,344 milliárd eurót.
Az első dm üzletet 1993-ban nyitották meg Magyarországon. Az elmúlt 15 évben a drogerie markt együzletes diszkontból országos hálózattá fejlődött, és idén októberben nyitotta meg hazánkban a 225. egységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >