Túl a 60 milliárdon a drogerie markt
A most zárult, 2007/2008-as üzleti évben 60,4 milliárd forintos árbevételt ért el a drogerie markt Magyarországon, ami 18,4 százalékkal több, mint előző évben – áll a cég sajtóközleményében. Szintén mintegy 18 százalékkal növelte az előző évhez képest forgalmát a dm Ausztria csoport, ahová az osztrák cégen kívül a délkelet-európai partnerországok is tartoznak, köztük Magyarország. Így a csoport árbevétele elérte az 1,344 milliárd eurót.
Az első dm üzletet 1993-ban nyitották meg Magyarországon. Az elmúlt 15 évben a drogerie markt együzletes diszkontból országos hálózattá fejlődött, és idén októberben nyitotta meg hazánkban a 225. egységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >