Túl a 100 milliárdon a dm Magyarország
A 2018 októberében záruló gazdasági évben a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot, ezzel több, mint 10 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest, hangzott el a cég október 25-ei sajtótájékoztatóján.
Országszerte 262 üzlet áll a vásárlók rendelkezésére. A dm minőségi expanziós politikája idén folytatódott: hét új boltot nyitottak, kilencet bővítettek, öt költözött, hetet újítottak fel, tizennyolc boltra üzletképfrissítés várt. A jövő üzleteinek tervezésénél még nagyobb hangsúlyt kapnak a kényelmi szolgáltatások, tesztjelleggel hamarosan olyan dm-üzlet nyílik, ahol kismamasarok is helyet kap majd.
A dm csoport Németországot is beleszámítva együtt ismét átlépte a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10 701 millió euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 4,3 százalékos emelkedést jelent. //
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >