Túl a 100 milliárdon a dm Magyarország
A 2018 októberében záruló gazdasági évben a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot, ezzel több, mint 10 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest, hangzott el a cég október 25-ei sajtótájékoztatóján.
Országszerte 262 üzlet áll a vásárlók rendelkezésére. A dm minőségi expanziós politikája idén folytatódott: hét új boltot nyitottak, kilencet bővítettek, öt költözött, hetet újítottak fel, tizennyolc boltra üzletképfrissítés várt. A jövő üzleteinek tervezésénél még nagyobb hangsúlyt kapnak a kényelmi szolgáltatások, tesztjelleggel hamarosan olyan dm-üzlet nyílik, ahol kismamasarok is helyet kap majd.
A dm csoport Németországot is beleszámítva együtt ismét átlépte a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10 701 millió euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 4,3 százalékos emelkedést jelent. //
Kapcsolódó cikkeink
Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >