Túl a 100 milliárdon a dm Magyarország
A 2018 októberében záruló gazdasági évben a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot, ezzel több, mint 10 százalékos forgalmi növekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest, hangzott el a cég október 25-ei sajtótájékoztatóján.
Országszerte 262 üzlet áll a vásárlók rendelkezésére. A dm minőségi expanziós politikája idén folytatódott: hét új boltot nyitottak, kilencet bővítettek, öt költözött, hetet újítottak fel, tizennyolc boltra üzletképfrissítés várt. A jövő üzleteinek tervezésénél még nagyobb hangsúlyt kapnak a kényelmi szolgáltatások, tesztjelleggel hamarosan olyan dm-üzlet nyílik, ahol kismamasarok is helyet kap majd.
A dm csoport Németországot is beleszámítva együtt ismét átlépte a 10 milliárd eurós határt, a konszern összes forgalma 10 701 millió euró volt az elmúlt gazdasági évben, ez a tavalyihoz képest 4,3 százalékos emelkedést jelent. //
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >Tisztaság és gondoskodás: új irányok a babaápolásban
A bébi- és gyermekhigiénia és ápolás kategória jelentős átalakuláson ment keresztül…
Tovább olvasom >Pelenkával segíti a dm a rászoruló kisgyermekes családokat
A dm drogéria raktárából idén is három kamion szállította el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >