Magazin: Tudatos vásárlás, magas minőség

Nagy Erzsébet
marketingvezető
Gallicoop
Ahogy a fogyasztók az egészséget leghatékonyabban támogató gyümölcsöket, zöldségeket részesítik előnyben, úgy a húskészítmények vásárlása során is egyre tudatosabbak. Élelmiszer-vásárlásnál a legfontosabb szempont továbbra is a jó minőség és az ár. Az egészséges élelmiszerek iránti igény folyamatosan nő, főként az adalékanyagokat, mesterséges színezékeket, ízesítőket, tartósítószereket tartalmazó készítményeket kerülik a vásárlók.
Mindezek a GALLIO termékeket könnyen beilleszthetővé teszik a megváltozott, tudatos táplálkozás körforgásába, hiszen minden kitételnek maximálisan megfelelnek. A pulykahúsban rejlő lehetőségek tárháza kimeríthetetlen. Az utóbbi években a tízórai és az uzsonna is egyre inkább a napi étkezési rutin részévé vált, ezért különösen népszerűek a kényelmi termékek. Keresettek továbbá a különleges összetevők, amelyek színessé teszik az egyszerű hétköznapokat is. Így került a sonkába aszalt szilva, aszalt paradicsom, a virslibe chili. Az életmódváltás a legtöbb fogyasztónak nem is olyan könnyű. Előfordulhat, hogy le kell mondaniuk jó néhány korábban kedvelt ételről, élvezetes falatról. Egy pikánsabb GALLIO feltéttel egyszerűen elkészíthetővé válik még egy gyors vacsora is, szem előtt tartva az egészséget.
A GALLIO termékekkel a vásárlók kompromisszum nélkül tehetik változatossá mindennapi étkezéseiket!
Van benne kunszt!(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
A pulykaágazat kihívásai és lehetőségei: így látja a jövőt a Gallicoop
A pulykahús évekig a hazai és nemzetközi piac egyik meghatározó…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >