Magazin: Tudatos vásárlás, magas minőség

Nagy Erzsébet
marketingvezető
Gallicoop
Ahogy a fogyasztók az egészséget leghatékonyabban támogató gyümölcsöket, zöldségeket részesítik előnyben, úgy a húskészítmények vásárlása során is egyre tudatosabbak. Élelmiszer-vásárlásnál a legfontosabb szempont továbbra is a jó minőség és az ár. Az egészséges élelmiszerek iránti igény folyamatosan nő, főként az adalékanyagokat, mesterséges színezékeket, ízesítőket, tartósítószereket tartalmazó készítményeket kerülik a vásárlók.
Mindezek a GALLIO termékeket könnyen beilleszthetővé teszik a megváltozott, tudatos táplálkozás körforgásába, hiszen minden kitételnek maximálisan megfelelnek. A pulykahúsban rejlő lehetőségek tárháza kimeríthetetlen. Az utóbbi években a tízórai és az uzsonna is egyre inkább a napi étkezési rutin részévé vált, ezért különösen népszerűek a kényelmi termékek. Keresettek továbbá a különleges összetevők, amelyek színessé teszik az egyszerű hétköznapokat is. Így került a sonkába aszalt szilva, aszalt paradicsom, a virslibe chili. Az életmódváltás a legtöbb fogyasztónak nem is olyan könnyű. Előfordulhat, hogy le kell mondaniuk jó néhány korábban kedvelt ételről, élvezetes falatról. Egy pikánsabb GALLIO feltéttel egyszerűen elkészíthetővé válik még egy gyors vacsora is, szem előtt tartva az egészséget.
A GALLIO termékekkel a vásárlók kompromisszum nélkül tehetik változatossá mindennapi étkezéseiket!
Van benne kunszt!(x)
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
Optimisták a grillpiac szereplői az idei szezon előtt. Mert bár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >