Trident Splash és Senses

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 03. 28. 08:00

A 2008-as év sorsdöntő a magyar piacon, mivel a Cadbury Magyarországon is bevezeti a világ első számú rágógumimárkáját, a Tridentet. A Trident egy eddig még felfedezetlen piaci rést céloz meg, ahol a rágózás egyet jelent az érzékeink kényeztetésével. A Trident Splash sikerének titka a kívül forradalmian új, ropogós, ízesített máz; belül a finom juice, mindez cukormentes kivitelben, hosszan tartó ízzel. A Trident Splash 4 izgalmas ízben kerül bevezetésre: Friss Menta Mentol, Zöld Menta Klorofil, Eper Lime, Alma Sárgabarack. A Trident Senses egy prémium rágógumi, amely egyedülálló élményt nyújt attól a pillanattól kezdve, hogy kinyitjuk az elegáns csomagolást. A Trident Senses 2 ízben kerül bevezetésre: Fodormenta és Vegyes trópusi gyümölcs. Kiszerelés: Trident Splash: 24 db/kínáló, 32 kínáló/karton; Trident Senses: 12 db/kínáló, 8 kínáló/karton. Szavatossági idő: Splash Friss Menta Mentol, Zöld Menta Klorofil: 18 hónap, Eper Lime, Alma Sárgabarack: 12 hónap; Trident Senses Fodormenta és Vegyes trópusi gyümölcs: 18 hónap. Javasolt elhelyezés: kasszazóna. Bevezetés hónapja: 2008. április. Bevezetési támogatások: országos médiamegjelenés (tv, sajtó, plakát), nyereményjáték, másodlagos kihelyezés, kóstoltatás. Kapcsolatfelvétel: Cadbury Magyarország; T.: (1) 468-2934; F.: (1) 468-2936;
E-mail: [email protected]; Web:www.cadbury.hu

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek