Trappista sörös sampont dobott piacra egy apátság
Sörös sampon forgalmazásba kezdtek a brechti (Belgium) Názáreti Miasszonyunk trappista apátság nővérei – írja a Store Insider nyomán az origo-n. Az itteni apácák különböző vallási iskolák, kórházak és más intézmények számára már 1964-óta gyártanak szappantermékeket. A padló-, pipere- és glicerines szappan mellett fokozatosan habfürdővel és samponnal is gazdagodott a repertoárjuk. A termékek márkaneve: TRAPP.
A belgiumi apátságokban a sörfőzésnek köztudottan hosszú évszázadokra visszanyúló hagyománya van. Ugyan mára ez a tradíció számos hasonló komplexumból kikopott, a szintén trappista és szintén belgiumi Westmalle-i Apátságban egyelőre még eleven. A helyi szerzetesek Westmalle Dubbel nevű söre például széleskörű népszerűségnek örvend. Várható volt, hogy az egymáshoz közel felépített és azonos felekezetű rendházak termékei valamikor kölcsönhatásba fognak lépni egymással.
Így született meg a sörös sampon.
A készítmény az apácák saját gyártású tisztálkodó szeréből és 10 százalékban Westmalle Dubbelből tevődik össze. Az elegy állítólag természetes hajdúsító hatással bír, attraktív ragyogást kölcsönöz a frizurának, és egészségügyi szempontból a fejbőr is profitál a használatából.
Ez utóbbi tulajdonságát a vegyész- és biomérnökök képzésére szolgáló, Institut Meurice nevű, brüsszeli műszaki egyetem is alátámasztotta.
A sampon a maga területén mindenben megfelel a szigorú és komplex szabályozásnak, mi több, még a francia „Monastic” minőségtanúsító megkülönböztetést is kiérdemelte. Ez a jelzés garanciát jelent arra, hogy a terméket minden kétséget kizáróan kolostori közösségek állították elő. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >A 3,01 literes üdítőspalackok vitája: nem szándékos rendszerkerülés, hanem átmeneti megoldás
A magyar piacon megjelenő, 3,01 literes üdítőspalackok körüli vita kapcsán…
Tovább olvasom >