Trafik TV – ahol „csak az eredmény számít”
A TMK online konferenciáján jelentettük be, hogy a TrafikTV-t üzemeltető DigInStore Zrt., hazánkban elsőként, egyedülálló, kombinált trade- és fogyasztói promóciós tarifacsomagot ajánl hirdetőinek. Osztozunk a kockázaton. Megbízóink csak a promócióban, akcióban ténylegesen részt vevő üzletek után fizetik meg hirdetésük költségeit.

Tóth Zoltán
veezérigazgató
DigInStore
2023-ban is jelentős kihívásokkal szembesül az FMCG-szakma. A vállalatok többsége folytatni kényszerül az emelkedő költségekkel szembeni küzdelmet, a marketing- és trade marketing kommunikáció és költések hatékonyságának javítását.
Ehhez az erőfeszítéshez kínálunk megoldást!
A Nemzeti Dohányboltok mára, az FMCG-szakma számára sem nélkülözhető értékesítési csatornává váltak. E termékkategóriák 2022. évi növekedési rátája a RetailZOOM Kft., elemzése szerint értékben meghaladta a 27%-ot, mellyel a becsült éves összforgalom megközelítette a 170 milliárd forintos nagyságrendet.
Aki lemarad, az kimarad a csatornában elérhető vonzó növekedésből. Aki jelen van, gazdaságosan növekedhet, de azok számára is lehetőséget kínálunk, akik szeretnének erősíteni jelenlétükön, vagy be akarnak kerülni a csatorna vérkeringésébe.
Megalkottuk azt a konstrukciót, amellyel egyedülállóan vonzó hatékonyságot ajánlunk. Pályafutásom során közel 30 évet töltöttem multinacionális vállalatoknál. Meg sem tudom mondani, hogy hányszor szembesültem a „pay as you go” vagy „pay as you grow” jótanáccsal! Nos, eljutottunk oda, hogy a TrafikTV megvalósítja ezt az elvet. Osztozunk megbízóinkkal a kommunikációs kockázaton, mérhető hatékonyságot, és eredményességet teremtünk! Mert tudjuk, hogy a végén CSAK AZ EREDMÉNY SZÁMÍT.
Ennek megfelelően 3 hetes kereskedői „sell-in” és 3 hetes fogyasztói kommunkációs „sell-out” hirdetési blokkok kombinációját ajánlunk 700 értékesítési ponton! Microsite fejlesztésünkkel a vásárlást igazoló dokumentum révén követjük nyomon a kiskereskedők részvételét! A hirdetési költségeket pedig, csak az igazoltan részt vevő üzletek arányában, illetve száma alapján számlázzuk! (x)
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >Dohányboltok: kevesebb termék, koncentrált forgalom, új növekedési utak
A nemzeti dohányboltok FMCG-forgalma – tehát a dohánytermékeket nem tartalmazó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >Felelősen a jövőért
A Smurfit Westrock elkötelezetten támogatja Párkány városát, és aktívan részt…
Tovább olvasom >Sweet Palermo® – a tökéletes paprika nyomában
A Sweet Palermo® paprikák története nem csupán egy sikeres fajtanemesítésé,…
Tovább olvasom >