Trafik TV – ahol „csak az eredmény számít”
A TMK online konferenciáján jelentettük be, hogy a TrafikTV-t üzemeltető DigInStore Zrt., hazánkban elsőként, egyedülálló, kombinált trade- és fogyasztói promóciós tarifacsomagot ajánl hirdetőinek. Osztozunk a kockázaton. Megbízóink csak a promócióban, akcióban ténylegesen részt vevő üzletek után fizetik meg hirdetésük költségeit.
![Tóth Zoltán, DigInStore](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/06/Toth-Zoltan_opt-e1622629419687-218x300.jpeg)
Tóth Zoltán
veezérigazgató
DigInStore
2023-ban is jelentős kihívásokkal szembesül az FMCG-szakma. A vállalatok többsége folytatni kényszerül az emelkedő költségekkel szembeni küzdelmet, a marketing- és trade marketing kommunikáció és költések hatékonyságának javítását.
Ehhez az erőfeszítéshez kínálunk megoldást!
A Nemzeti Dohányboltok mára, az FMCG-szakma számára sem nélkülözhető értékesítési csatornává váltak. E termékkategóriák 2022. évi növekedési rátája a RetailZOOM Kft., elemzése szerint értékben meghaladta a 27%-ot, mellyel a becsült éves összforgalom megközelítette a 170 milliárd forintos nagyságrendet.
Aki lemarad, az kimarad a csatornában elérhető vonzó növekedésből. Aki jelen van, gazdaságosan növekedhet, de azok számára is lehetőséget kínálunk, akik szeretnének erősíteni jelenlétükön, vagy be akarnak kerülni a csatorna vérkeringésébe.
Megalkottuk azt a konstrukciót, amellyel egyedülállóan vonzó hatékonyságot ajánlunk. Pályafutásom során közel 30 évet töltöttem multinacionális vállalatoknál. Meg sem tudom mondani, hogy hányszor szembesültem a „pay as you go” vagy „pay as you grow” jótanáccsal! Nos, eljutottunk oda, hogy a TrafikTV megvalósítja ezt az elvet. Osztozunk megbízóinkkal a kommunikációs kockázaton, mérhető hatékonyságot, és eredményességet teremtünk! Mert tudjuk, hogy a végén CSAK AZ EREDMÉNY SZÁMÍT.
Ennek megfelelően 3 hetes kereskedői „sell-in” és 3 hetes fogyasztói kommunkációs „sell-out” hirdetési blokkok kombinációját ajánlunk 700 értékesítési ponton! Microsite fejlesztésünkkel a vásárlást igazoló dokumentum révén követjük nyomon a kiskereskedők részvételét! A hirdetési költségeket pedig, csak az igazoltan részt vevő üzletek arányában, illetve száma alapján számlázzuk! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein
A Nádudvari Élelmiszer Kft. elkötelezett a kiváló minőség iránt –…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű pékáruk a Vela Pékségtől
Hogyan emelkedik ki a Vela Pékség a KMÉ-védjeggyel? A Vela…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >