Trade Marketing Klub PIACKUTATÓKTÓL ELSŐKÉZBŐL
Ne maradj le az év egyik legátfogóbb, fogyasztási cikk piaci áttekintéséről, amikor 3 piackutató cég vezetője mutatja be a 2023-s eredményeket és csökkenéseket és ad kitekintést 2024-re az FMCG tendenciákról!
Mindenképpen gyere el, ha egyben szeretnéd látni a piaci kimutatásokat, mert itt exkluzív áttekintést kapsz, amit azonnal tudsz használni az értékesítés, a trade marketing és a marketing tervezésben!
Az előadások és a feltett kérdések kapcsán számos oldalról világítunk rá az eredményekre és a háttér adatokra.
A piackutatók megosztják velünk a 2023 teljes év és az idei első két hónap elemzéseit is.
Az előadások teljes anyaga nem publikus, így érdemes lesz jegyzetelni. A publikus előadás verziókat majd honlapunkon is megtalálod.
Mikor lesz az online, térítésmentes klubülés?
2024. április 11-én 15,00 órai kezdettel
Előadóink:
- Turcsán Tünde, a GfK-Yougov ügyvezető igazgatója
- Czikora Csilla, a NielsenIQ ügyfélkapcsolati igazgatója
- Andreas Christou, a RetailZoom ügyvezető igazgatója
Regisztrálj 2024. április 9-ig honlapunkon ezen a linken:
https://trade-marketing.hu/piackutatok-elso-kezbol-2024/
Az általad megadott email címre küldjük az online esemény részvételhez az MS Teams linket.
FONTOS! Az online klubülésen csak az előzetesen REGISZTRÁLT résztvevők tudnak részt venni, mivel a regisztráció során megadott emailcímükre küldjük meg azt a MS Teams linket, amelyre kattintva be tudnak lépni a klubülés videó termébe.
A klubülés szakmai támogatója:
Ha szeretnél rendszeresen értesülni a szakmai eseményeinkről, jelentkezz a Trade Marketing Klub facebook csoportba: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információért Kiss Laurához fordulhatsz: laura@instoreteam.hu email címen és telefonon a +36 30 335 3871 számon.
Szeretettel várunk a Klubban:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub alapítói
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >